کد خبر : 1737632 | 26 بهمن 1399 ساعت 18:22 | 69.1K بازدید | 1 دیدگاه

رئال مادرید به دنبال ترکاندن بمب ۹۰ میلیون یورویی

رئال مادرید قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی با 90 میلیون یورو به سراغ جذب ارلینگ هالند از دورتموند برود.

رئال مادرید به دنبال ترکاندن بمب ۹۰ میلیون یورویی

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چند ماه مانده به نقل و انتقالات تابستانی 2021 شایعات زیادی در اطراف باشگاه رئال مادرید شنیده می شود؛ تیم زین الدین زیدان در این فصل روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرده و بسیاری از هواداران این تیم معتقد هستند که لوس بلانکوس برای بازگشت به روزهای اوج باید چند فوق‌ستاره به خدمت بگیرد.

 

 

1572189

 

 

یکی از ستاره هایی که گفته می‌شود کهکشانی‌ها به شدت شرایط جذب او را بررسی می‌کنند، ارلینگ هالند نروژی است. این بازیکن از زمان انتقال به جمع زنبورها خود را در قامت یکی از آماده ترین فوتبالیست های دنیا به اثبات رسانده و با شم بالای گلزنی خود نشان داده که حتی می تواند در آینده جا پای فوق ستاره های کنونی دنیای فوتبال بگذارد.

 

اگرچه به نظر می رسد دورتموند خیلی تمایلی به فروش ارلینگ هالند در نقل و انتقالات تابستانی 2021 ندارد اما ABC در گزارشی مدعی شده که شرایط اقتصادی دشواری که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمده، ممکن است باعث شود که باشگاه آلمانی به این موضوع چراغ سبز نشان دهد. همین منبع ادعا می کند که باشگاه رئال مادرید، یکی از مهمترین مشتریان ستاره نروژی، قصد دارد با 90 میلیون یورو به سراغ جذب این بازیکن برود و او را برای تقویت خط حمله خود خدمت بگیرد.

 

 

1572597

 

 

از طرف دیگر ABC عنوان کرده که ممکن است باشگاه مادریدی برای تسهیل در انجام این معامله بازیکنانی نظیر ماریانو دیاز و لوکا یوویچ را به دورتموند پیشنهاد دهد.

دیدگاه‌ها