کد خبر : 1737666 | 26 بهمن 1399 ساعت 19:42 | 35.1K بازدید | 1 دیدگاه

باید صددرصد تمرکز می‌کردیم؛

مطهری: به اوت های پیکان احترام می‌گذاریم

مربی پرسپولیس گفت: نیمکت نشینی مهدی عبدی موضوع تاکتیکی است.

مطهری: به اوت های پیکان احترام می‌گذاریم

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری حضور یافت و در خصوص بازی با پیکان تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم فرم بازی کردن را داشته باشیم و همینطوری هم فشردگی حریف را شکستیم. بارها این جابجایی را در ترکیبمان داشته ایم. در نیمه دوم ما مدافعان کناری را به عرض حمله آوردیم و دیدیم که آن ها چطور آمدند توپ ریختند. خداراشکر کارهای ترکیبی و مثلث سازی ها جواب داد. این بازی از آن مسابقات است که باید 100% تمرکز داشته باشید. اگر تمرکز نکنید با کارهایی که آن ها تبحر دارند، ضربه می‌خورید. بچه های ما فوق العاده جنگجو و مبارز ظاهر شدند. من از تک تک بچه ها تشکر می‌کنم و باز هم تکرار می‌کنم که این از آن بازی هایی بود که باید 100% تمرکز کنید .

 

او در خصوص نیمکت نشینی عبدی گفت: همه بازیکنانمان برای ما ارزشمند است. خستگی نیست و همه بازیکنان در فرم خوبی هستند. دلیلش تاکتیکی است و دنبال دلیل خاصی نباشید.

 

مربی پرسپولیس در خصوص موقعیت دادن به حریف توضیح داد: طبیعی است. در فوتبال شما وقتی یک تیم رو به جلو هستید و می‌خواهید در بخش حمله قابل احترام باشید، طبیعی است که در بعضی دقایق موقعیت بدهید اما خداراشکر خط دفاعی و دروازه بان ما با تمرکز بازی کردند. اصل ما دفاع تیمی منسجم و خوب از جلو تا عقب است. اما در شرایط بازی پیش می‌آید که موقعیت بدهید.

 

مطهری با اشاره به نیمکت نشینی انصاری گفت: محمد انصاری بچه ای است که از لحاظ فنی و اخلاقی توانمند است و اتفاقا دیشب در اردو باهم صحبت می‌کردیم. او بعد از عمل سنگین به ما اضافه شده و ما هم بازی تدارکاتی نداریم. انصاری باید در بازی دوستانه حضور پیدا کند و تنها دلیل نیمکت نشینی اش همین است. حاشیه درست نکنید و محمد تلاش می‌کند تا به فرم خوب برسد و اگر برسد او هم بازی خواهد کرد.

 

او درباره تاکتیک پیکان گفت: نادر [محمدی] یکی از بازیکنانی است که ما از امیدهای مقاومت آوردیم. مربیان حق دارند از سبک های مختلف استفاده کنند و ما به آن احترام می‌گذاریم. نادر محمدی هم این توانایی را دارد و ما هم نمی‌توانیم بگوییم اوت نیاندازید. این بچه توانایی دارد و از آن استفاده می‌کنند. ما نمی‌توانیم ایراد بگیریم و این جزو نکات تاکتیکی تیمشان است.

دیدگاه‌ها