کد خبر : 1737667 | 26 بهمن 1399 ساعت 19:45 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

با این کادرفنی برنامه سه ساله داریم

محمدی: از عملکرد پیکان برابر پرسپولیس راضی‌ام

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: ما به تیر دروازه حریف زدیم و دو، سه موقعیت خیلی خوب هم داشتیم که گل نشد.

محمدی: از عملکرد پیکان برابر پرسپولیس راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بازی خوبی بود و به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. به تیم خوب پرسپولیس هم تبریک می گویم. این آخرین بازی ای بود که پیکان در نیم فصل اول داشت و با توجه به هزینه کردی که باشگاه داشت، نتایج قابل قبولی داشتیم. البته می توانستیم بهتر از این باشیم. ما در نیم فصل اول 4 پنالتی را هدر دادیم و موقعیت های زیادی را در تبدیل به گل نکردیم. به کادرفنی و بازیکنان تیم خسته نباشید می گویم. می رویم که در نیم فصل تیم را تقویت کنیم تا امسال بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما با همین کادرفنی به دنبال یک برنامه سه ساله هستیم؛ انشاله سال بعد یک رتبه تک رقمی و بهتر و بعد از آن هم کسب سهمیه. 


مدیرعامل پیکان در خصوص عملکرد این تیم برابر پرسپولیس گفت: بر اساس بضاعتی که داشتیم، از عملکرد امروز تیم صددرصد راضی بودم. ما به تیر دروازه حریف زدیم و دو، سه موقعیت خیلی خوب هم داشتیم. تفاوت ما در تجربه بازیکنان بود. ما بازیکنانی بسیار جوان و آینده دار در ترکیب داریم؛ مثل آرش قادری، نادر محمدی، امیرحسین جدی، اسماعیل بابایی و... مجموعه تیم ما میانگین زیر 25 سال دارد و این کاملا راضی کننده است. 


محمدی درباره نیم فصل دوم اضافه کرد: به دنبال تقویت تیم هستیم. انشاله نفراتی که مدنظر آقای تارتار هست را جذب می کنیم. 


وی در واکنش به اینکه زمزمه هایی درباره پیشنهاد تیم های دیگر به تارتار وجود دارد، گفت: ما با آقای تارتار برنامه سه ساله داریم. قطعا ما با این سرمربی به جایگاههای بالاتر فکر می کنیم و به دنبال ارتقای برند پیکان در برنامه طولانی مدت هستیم.


مدیرعامل پیکان درباره اینکه پرداختی باشگاه به بازیکنان چقدر بوده، افزود: تا الان چیزی حدود 40 درصد به تیممان پرداخت کردیم و به زودی این پرداختی تقویت خواهد شد.


محمدی درباره ثبت نامش در انتخابات هیات رییسه فدراسیون گفت: چهار گزینه برای انتخابات ریاست کاندیدا شدند. چالش های زیادی پیش روی رییس جدید هست؛ از جمله صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی و بحث های اقتصادی و مالی. دوستان باتجربه ای وارد این عرصه شدند. من بابت شجاعت حضورشان به آن ها تبریک می گویم. هر کسی برای ریاست انتخاب شد، بقیه هم باید کمک کنند. باشگاههای ما هم که مهمترین رکن فوتبال هستند، وضعیت خوبی ندارند. 


وی در خصوص پرونده سعید واسعی عنوان کرد: ما بحثی روی این پرونده نداریم. بر اساس رایی که فدراسیون فوتبال داده، مشخص است که چه اتفاقی افتاده و منتظریم که کمیته استیناف هم به زودی رای بدهد. بابت این اتفاق متاسفم چون واسعی یکی از استعدادهای فوتبال بود. درهای مذاکره هنوز هم برای سعید واسعی باز است. این بدترین راه حلی بود که او به همراه ایجنتش پیش بینی کردند. من همیشه به دنبال کمک به بازیکنان هستم. اگر تصمیم باشگاه اجرایی می شد، نه سعید ضرر می کرد و نه ما. امیدوار بودم که او با یک مشورت بهتر بتواند آینده بهتری را برای خودش رقم بزند.

دیدگاه‌ها