کد خبر : 1737670 | 26 بهمن 1399 ساعت 19:53 | 62.5K بازدید | 0 دیدگاه

حاتمی: کاری کردند من و سید جلال بازی کنیم

مهاجم پیکان معتقد است نمایش ضعیف فوتبالیست‌های جوان موجب شده بازیکنان پا به سن گذاشته بازی کنند.

حاتمی: کاری کردند من و سید جلال بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حاتمی پس از شکست پیکان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه در یک مسابقه‌ای که کم‌موقعیت بود، با نتیجه یک بر صفر باختیم و آنها از تک موقعیت‌شان استفاده کردند. ما حتی یک بار هم به تیرک زدیم و دو، سه بار هم فرصت‌های خوبی به وجود آوردیم ولی متاسفانه بازنده شدیم.

 

او ادامه داد: اوت‌های خوبی انداختیم ولی متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. نادر محمدی اوت‌های خوبی پرتاب می‌کند، اما فوتبال است و یک روز می‌توانید از موقعیت‌ها بهره ببرید و یک روز هم نه.

 

مهاجم پیکان یادآور شد: همه می‌گویند پیکان با اوت نتیجه می‌گیرد ولی در همین هفته‌ای که گذشت، دو، سه تیم با اوت به گل رسیدند. تیمی که عرض زمین را کم می‌کرد تا ما اوت نیاندازیم، خودشان رفتند و با اوت دستی به گل رسیدند و برنده شدند.

 

حاتمی در خصوص خطاهایی که داور در محوطه جریمه پرسپولیس اعلام می‌کرد، گفت: خدا هم شاهد است ولی متاسفانه حامد الکی داد می‌زد و داور هم خطا می‌گرفت، وگرنه در هیچ‌کدام از صحنه‌ها خطایی اتفاق نیفتاد.

 

او در خصوص بیرون کشیدن توپ از روی خط دروازه توسط سید جلال حسینی ابراز کرد: سید جلال پیر این کار است و در چند هفته اخیر بیش از حد انتظار خوب کار کرد. به جرات می‌گویم که سید جلال با ۳۸ سال سن بهتر از برخی جوانان است که نمی‌دانم چه چیزی راجع به آنها بگویم. چند وقتی است که دفاع، هافبک و مهاجم خوب در لیگ ما نبوده و همین اتفاق موجب شده تا امثال من و سید جلال هنوز هم بازی کنیم.

دیدگاه‌ها