کد خبر : 1737673 | 26 بهمن 1399 ساعت 19:58 | 86K بازدید | 0 دیدگاه

تا الان ۲۰ درصد دریافتی داشتیم؛

شیری: عالیشاه یک ربع بیهوش شد!

مدافع راست پرسپولیس معتقد است نمایش پیکان موجب شد تا تماشاگران بازی سردی شاهد باشند.

شیری: عالیشاه یک ربع بیهوش شد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری پس از برد پرسپولیس مقابل پیکان اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که تیم به برد رسید و احمد نوراللهی گلزنی کرد. بازی سخت و سردی بخاطر شیوه کار تیم حریف شاهد بودیم، اما خوشبختانه به سه امتیاز رسیدیم.

 

او درباره برخورد پرتاب اوت نادر محمدی به سر امید عالیشاه گفت: امید بخاطر همان برخورد توپ یک ربع بیهوش شده بود(با خنده). همه بازیکنان ما زحمت می‌کشند و خدا را شکر به این برد رسیدیم.

 

مدافع پرسپولیس ادامه داد: این اوت دستی‌ها در روند بازی وقفه می‌اندازد. البته این شیوه پیکان است و به آنها احترام می‌گذاریم، اما بازی را سخت و سرد کرده بود. امیدوار هستم در هفته آینده هم این روند را ادامه دهیم و به برد دست پیدا کنیم.

 

شیری با اشاره به پشت سر گذاشتن روزهای سختی که داشت، عنوان کرد: از تمام هواداران و بزرگترهای تیم که در روزهای سخت کنار من بودند، تشکر می‌کنم. امیدوار هستم بتوانیم با قهرمانی این روزهای پراسترس را جبران کنیم.

 

او در خصوص شرایط مالی باشگاه پرسپولیس گفت: هدف کوتاه مدت ما قهرمانی نیم‌فصل است. مدیریت باشگاه آمدند و با ما صحبت کردند تا مسائل مالی برطرف شود. تا الان ۲۰ درصد دریافتی داشتیم.

دیدگاه‌ها