کد خبر : 1737675 | 26 بهمن 1399 ساعت 19:59 | 19.4K بازدید | 2 دیدگاه

عالیشاه: پاس گل مهم نیست، خوشحالم بردیم

مهاجم پرسپولیس در جدال با پیکان که توانست با پاس گل خود، زمینه برتری این تیم مقابل حریف را شکل دهد ابراز امیدواری کرد این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

عالیشاه: پاس گل مهم نیست، خوشحالم بردیم

به گزارش "ورزش سه"، دومین حضور فیکس امید عالیشاه در ترکیب پرسپولیس بار دیگر با تجربه بازی در پست مهاجم همراه شد. او اینبار هم همانند دیدار قبلی توانست در نقش گلساز تیمش ظاهر شود و سهم زیادی در برد سرخپوشان ایفا کند.

عالیشاه درباره جدال با پیکان گفت: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم  و خوشحالم که توانستیم با برد آن را خاتمه دهیم و امیدوارم توانسته باشیم هواداران را راضی کنیم و در ادامه به جایگاه اصلی خودمان بازگردیم.

وی درباره پاس گل خود در این بازی گفت: پاس گل زیاد مهم نیست. هرچند در آمار فردی مهم است اما در اصل برد تیم است.

عالیشاه درباره روند موفق این تیم طی دیدارهای اخیر گفت: بعد از فصل فرسایشی گذشته که به این فصل هم ربط پیدا کرد و ما مستقیم وارد مسابقات آسیایی و بعد از آن لیگ بیستم شدیم، شرایط این روزها خوب است.

کاپیتان دوم پرسپولیس درباره حضور مدیرعامل در رختکن و مشکلات مالی این تیم گفت: بله، آقای شکوری و سمیعی در رختکن حضور یافتند و درباره شرایط مالی صحبت کردند و این چیزها در خانواده پرسپولیس حل می شود. 

عالیشاه که در این بازی از سوی یحیی گل محمدی مامور حضور جلوی خط طولی در زمان پرتاب اوت نادر محمدی شده بود، درباره صحنه ای که توپ پرتابی به سرش برخورد کرد گفت: خیلی محکم بود و به سرم برخورد کرد. یک مقدار سرگیجه داشتم و بعد از آن جرات نکردم از روبرو جلوی توپ های نادر محمدی بایستم و اگر دقت کرده باشید با پشت سر به دنبال دفاع پرتاب اوت او بودم تا توپ حداقل به پشت سرم برخورد کند.

دیدگاه‌ها