کد خبر : 1737683 | 26 بهمن 1399 ساعت 20:15 | 35.7K بازدید | 1 دیدگاه

پیروانی: درباره نقل و انتقالات کادرفنی پاسخ خواهد داد

سرپرست پرسپولیس در واکنش به موضوع گادوین منشا و محرومیت وی از همراهی گل گهر در آستانه بازی با پرسپولیس واکنش جالبی داشت.

پیروانی: درباره نقل و انتقالات کادرفنی پاسخ خواهد داد

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس درباره چهارمین برد متوالی این تیم گفت: بازی خوبی بود و خوشبختانه امتیازات را جمع می کنیم و امیدوارم به جایگاهی که شایسته آن هستیم هر چه زودتر برسیم.

 

وی درباره حضور مدیرعامل این باشگاه در رختکن و مشکلات مالی این تیم گفت: آقای سمیعی آمدند و بابت برد تشکر کردند. همه دست به دست هم می دهیم پرسپولیس به جایگاه خودش برسد. 

 

پیروانی درباره اینکه آیا مدیرعامل قولی برای حل مشکلات مالی داده یا خیر گفت: بگذارید این مسائل درون خانوادگی است و صحبتی نشود.

 

سرپرست پرسپولیس درباره بیانیه باشگاه گل گهر در خصوص محرومیت گادوین منشا در آستانه تقابل با پرسپولیس گفت: لطف کنید سوال بعدی را بپرسید. 

 

پیروانی درباره شرایط تیم برای دستیابی به قهرمانی گفت: مسلما حفظ قهرمانی از قهرمان شدن سخت تر است. اما تیم خوبی داریم و همه مجموعه و کادرفنی، مدیریت و بازیکنان تلاش می کنند و امیدوارم به موفقیت برسیم.

 

وی در پایان درباره بحث نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: این بحث فنی است و کادرفنی بهتر در این خصوص جوابگو هستند و این سوالی است که باید کادرفنی در خصوص آن پاسخ بدهد.

دیدگاه‌ها