کد خبر : 1737843 | 27 بهمن 1399 ساعت 16:32 | 58.5K بازدید | 4 دیدگاه

قلبم شکسته و از هتل بیرون نمی‌روم؛

حمزاوی: از توهین ها به مادرم شوکه شدم!

مهاجم تیم تراکتور می‌گوید: «من تنها دو موقعیت از دست دادم اما کلمات آزاردهنده‌ای شنیدم. توهین ها به مادرم اتفاق بدی بود و من بسیار ناراحت هستم.»

حمزاوی: از توهین ها به مادرم شوکه شدم!

 

 

به گزارش "ورزش سه"، حمزویی عکاشه تنها خارجی باقی مانده در فهرست تیم تراکتور است که البته این فصل نتوانسته انتظارات را برآورده کند. این مهاجم الجزایری در بازی با پرسپولیس یک فرصت بسیار خوب را پیش از گلزنی تیم میهمان از دست داد تا بسیاری از هواداران تراکتور او را جزو مقصرین شکست مقابل مدافع عنوان قهرمانی بدانند.

 

مهاجم شماره 10 تراکتور پس از مدت ها سکوت، امروز در گفتگویی با خبرنگار ما به سوالات پاسخ داد و درباره موضوعات مختلف اظهار نظر کرد.

 

* باید در خانه بهتر نتایج می‌گرفتیم
او در ابتدا با اشاره به وضعیت جسمانی اش گفت: «حال من خوب است و مشکلی وجود ندارد. من فقط مصدوم هستم. از وقتی که تیم پزشکی اجازه دهد تمریناتم را آغاز خواهم کرد و به تیم ملحق خواهم شد. ما دوره سختی را پشت سر گذاشتیم و اتفاقات بد را جبران خواهیم کرد.»

حمزویی درباره نتایج نامطلوب تراکتور در خانه اظهار داشت: «ما در تبریز امتیازات زیادی را از دست دادیم اما به هر حال این فوتبال است. ما اگر می‌توانستیم در خانه برنده بازی ها شویم الان جایگاه بهتری داشتیم. باید بدانیم که در فوتبال همه چیز ممکن است و نباید ناامید شویم.»

 

1498958

 

* توهین به مادرم اتفاق خیلی بدی بود
عکاشه که با انتقادات زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شده، در این خصوص توضیح می‌دهد: «بله انتقادات زیادی از من وجود دارد. در فوتبال طبیعی است و من این ها را می‌پذیرم اما توهین به مادرم اتفاق خیلی بدی بود و من شوکه شدم.»

وی در بازی با پرسپولیس یک موقعیت بسیار خوب را از داخل محوطه جریمه از دست داد و حالا درباره این موضوع می‌گوید: «آن لحظه فقط به گل کردن توپ فکر می‌کردم و نمی‌دانم چطور از دست رفت. به هر حال بدشانسی همیشه وجود دارد و من هم باید سعی کنم که از موقعیت ها بهتر استفاده کنم.»

 

* مسعود شجاعی یک رهبر قابل احترام است
به مهاجم الجزایری تراکتور درباره آرزوی تی تی ها برای قهرمانی در لیگ برتر می‌گوییم و می‌پرسیم که آیا احتمال قهرمانی وجود دارد و تو به آن فکر می‌کنی؟ پاسخ می‌دهد: «البته که ما برای قهرمانی شانس داریم. سطح لیگ برتر ایران بسیار نزدیک به هم است و مهم‌ترین چیز این است که در خانه برنده شویم و در خارج از خانه امتیازات بگیریم. در این صورت می‌توانیم قهرمان شویم.»

عکاشه در پاسخ به سوالی در مورد کادرفنی تراکتور و در راس آن ها مسعود شجاعی، به تمجید از کاپیتان تی تی ها می‌پردازد و می‌گوید: «از نظر من، مسعود شجاعی از تمام خصوصیات یک رهبر برخوردار و مربی به شدت قابل احترامی است. من دوست دارم در کنار او بازی کنم و همچنین برای تیمش به میدان بروم. دستیاران آقای شجاعی هم قابل احترام و کاربلد هستند.

 

* کلمات آزاردهنده ای شنیدم و بیرون نمی‌روم
از او می‌پرسیم که آیا در تبریز برای پیاده روی و گردش به بیرون می‌رود و چه نوع ارتباطی با مردم دارد؟ می‌گوید: «بعد از دو موقعیتی که از دست دادم و کلمات آزاردهنده ای که شنیدم، خیلی وقت است که بیرون نمی‌روم. زندگی الان برایم دشوار است اما سعی می‌کنم بهتر و بهتر شود. همه مهاجمان دنیا دو موقعیتی که من از دست دادم را از دست داده‌اند؛ آیا تیم باید تمام 10 موقعیتی که به دست می‌آورد را گل کند؟ البته که نه!

آیا عکاشه در پایان نیم فصل از تراکتور جدا خواهد شد؟ می‌گوید: «در این باره کسی با من صحبتی نکرده و من با تراکتور قرارداد دارم.»

 

1474469

 

* من جزو کم درآمدترین بازیکنان تیم هستم
سوال بعدی درباره شایعات پیرامون دستمزد حمزاوی عکاشه است. آیا درست است که تو حقوق بالایی می‌گیری؟ با تعجب می‌گوید: «راستش را بخواهید من این شایعات را شنیده ام و متعجب هستم. من واقعا یکی از بازیکنان کم درآمد تیم هستم و رتبه ام در این زمینه خیلی پایین است. این را می‌گویم و مسئول حرفی که زده ام خواهم بود.»

عکاشه همچنین با اشاره به دلتنگی اش برای خانواده می‌گوید: «الجزایر همچنان قوانین و محدودیت های سفت و سخت دارد. من نمی‌توانم حتی در تعطیلات به کشورم بروم اما امیدوارم که پروازها باز شوند تا بتوانم برای دیدار با خانواده ام بروم، انشالله!»

 

سوال پایانی درباره خلق و خوی مردم ایران به خصوص هواداران تراکتور است؛ عکاشه پاسخ می‌دهد: «مردم ایران بسیار خوب، خونگرم و مهمان نواز هستند. من امیدوارم که بهترین موفقیت ها و بهترین اتفاقات برای مردم ایران رقم بخورد.»

 

محمد همتی

دیدگاه‌ها