کد خبر : 1737892 | 27 بهمن 1399 ساعت 20:02 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

سینگ به رقابت پاسورها اضافه شد(عکس)

مهاجم ایرانی- هندی آلومینیوم پاس گل دوم و برتری تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان را داد.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پس از اینکه نیمه اول دیدار با نفت مسجدسلیمان را با برتری پشت سر گذاشت، به دنبال زدن گل دوم در شروع نیمه دوم بود تا برتری‌اش را در این مسابقه خارج از خانه تقریبا قطعی کند که برای انتظار دومین گل، تنها چهار دقیقه دیگر صبر کرد و پاس امید سینگ، پایه‌گذار آن بود.

 

امید سینگ که از دیدار با پرسپولیس به ترکیب آلومینیوم اضافه شده، پس از دادن دو پاس گل مقابل سرخ‌پوشان پایتخت با ارسال‌های دقیق خود، این هفته هم مقابل نفت مسجدسلیمان پاس گل دوم تیمش را به نام خود ثبت کرد.

 

مهاجم ایرانی- هندی آلومینیوم اراک در دقیقه ۴۹ پس از دریافت پاس نیما درودی، با پاس در عمق از میانه زمین و بین دو بازیکن نفت مسجدسلیمان، سید مهدی حسینی را در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن با دریبل دروازه‌بان حریف گل دوم را به ثمر رساند.

 

سینگ که چهار مسابقه است جایگاه ثابتی در ترکیب آلومینیوم اراک به دست آورده و توانسته عملکرد خوبی با نفوذهای سریع و ارسال‌های خطرناک خود داشته باشد، در دیدار با نفت مسجدسلیمان سومین پاس گل فصل خود را داد تا در رتبه دوم رده‌بندی پاسورها قرار بگیرد و به رقابت با دیگر بازیکنان در این جدول بپردازد.


عکس: محمد عباسی

 

1572940

 

1572941

دیدگاه‌ها