کد خبر : 1738075 | 28 بهمن 1399 ساعت 17:54 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رونالدو به آغاز دور حذفی لیگ قهرمانان(عکس)

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، ابراز امیدواری کرد این تیم در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا به مراحل پایانی صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2018  بود که کریستیانو رونالدو در یک انتقال تاریخی و بعد از پشت سر گذاشتن 9 فصل شگفت‌انگیز در رئال مادرید از این تیم جدا شد و به یوونتوس پیوست تا علاوه بر تجربه یک چالش جدید در فوتبال ایتالیا و سری آ، به بیانکونری در راه فتح لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

 

با این حال یوونتوس در یکی، دو فصل گذشته نتوانسته انتظارات را در لیگ قهرمانان اروپا برآورده کند و با حذف های غیرمنتظره روبرو شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که رونالدو نمایش های فوق العاده ای از خود ارائه داده اما برای قهرمانی یوونتوس در چمپیونزلیگ کافی نبوده است.

 

یوونتوس فردا شب در مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال به مصاف پورتو خواهد رفت. کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یووه، پیش از بازی فردای این تیم برابر پورتو در اینستاگرام خود نوشت: " این همه چیزی است که در مورد لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد: دور حذفی. تقریباً انگار یک مسابقه دیگر از این مرحله شروع می‌شود و همه باید نمایش A خود را ارائه دهند زیرا هر جزئیاتی می‌تواند تفاوت ایجاد کند.

 

 

1573245

 

 

در چند سال گذشته ما زودتر از آنچه می خواستیم به خانه رفتیم اما هدف مان را هر فصل در سطح بالاتر ادامه می دهیم و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. فردا ما یک بازی بسیار مهم در مقابل تیم بسیار قدرتمندی داریم و فقط امیدوارم که این آغاز راه طولانی باشد که می خواهیم تا فینال طی کنیم.  احترام به حریف، جاه طلبی برای پیروزی و تمرکز 100 درصدی روی اهداف مان.  بریم رفقا!"

دیدگاه‌ها