کد خبر : 1738134 | 28 بهمن 1399 ساعت 20:46 | 301.6K بازدید | 6 دیدگاه

می دانم او بازیکنی خطرناک است!

تمجید ویژه کاپیتان یوونتوس از مهدی طارمی!

جورجو کیه لینی، کاپیتان یوونتوس به تمجید از مهدی طارمی پرداخته است.

تمجید ویژه کاپیتان یوونتوس از مهدی طارمی!

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره انتظارات به سر رسید و فردا شب احتمالا شاهد تقابل مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو با یوونتوس در لیگ قهرمانان و در کشور پرتغال خواهیم بود. مهدی طارمی در ماه های اخیر فرم فوق العاده ای داشته و بارها با گلزنی های پیاپی و البته گرفتن پنالتی از حریفان تبدیل به تیتر یک نشریات پرتغال شده است. حالا فردا شب بی تردید این ستاره 28 ساله و ایرانی یکی از امیدهای اصلی پورتو برای فتح دروازه بیانکونری خواهد بود.

 

اما جورجو کیه لینی، کاپیتان و مدافع باتجربه یوونتوس امروز در کنار آندره آ پیرلو در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پورتو حضور یافته و به تمجید از کیفیت مهدی طارمی پرداخت. جورجو کیه لینی مدعی شد سبک بازی طارمی و مارگا را مطالعه کرده و از قدرت آنها باخبر است.

 

1571835

 

جورجو کیه لینی در این نشست گفت: "وقتی مشخص شد قرار است در لیگ قهرمانان به مصاف پورتو برویم، من بلافاصله شروع به مطالعه سبک بازی این حریف کردم. متوجه شدم که مارگا و مهدی طارمی دو مهاجم بسیار مهم این تیم هستند و آنها می دانند چگونه کنار یکدیگر بازی کنند. طارمی و مارگا هر دو بسیار خطرناک هستند. آنها در فضا بسیار خوب بازی کرده، اما همچنین روی ارسال ها و ضربات آخر نیز قدرتمند ظاهر می شود.

 

مهدی طارمی هنگام حرکت هم با توپ در زمین چمن بسیار قدرتمند است. کرونا، اوتاویو و لوئیز دیاز نیز بازیکنان با کیفیتی هستند و ما نباید فضای لازم را برای حرکت این بازیکنان به آنها بدهیم."

 

حدود دو دهه قبل مهدی مهدوی کیا، ستاره ایرانی هامبورگ نمایش درخشانی در لیگ قهرمانان برابر یوونتوس داشت و با لباس زرشکی این تیم موفق به گلزنی و ارسال پاس گل برابر بیانکونری شد. اتفاقی که امیدواریم فردا شب مهدی طارمی قادر به تکرار آن باشد.

 

1573320

دیدگاه‌ها