کد خبر : 1738143 | 28 بهمن 1399 ساعت 21:34 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: گواردیولا یکی از بهترین های جهان است

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون مدعی شد پپ گواردیولا یکی از بهترین سرمربیان جهان است.

آنچلوتی: گواردیولا یکی از بهترین های جهان است

به گزارش "ورزش سه"، در دو دهه اخیر کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا عملکرد درخشانی در عرصه مربیگری داشته و بارها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده اند. حالا این دو سرمربی فردا شب در لیگ برتر و در قالب دیدار دو تیم اورتون و منچسترسیتی به مصاف هم می روند و کارلو آنچلوتی در نشست خبری این دیدار در مورد اهداف تیمش صحبت کرده است.

 

1573327

 

کارلو آنچلوتی گفت: "هدف اورتون هنوز هم مثل گذشته رسیدن به اروپا در فصل بعد خواهد بود. فکر کردن به بازی مقابل منچسترسیتی آسان است، اما در فوتبال هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما اگر مغلوب شویم هم هدف ما تغییر نخواهد کرد. البته در بازی فردا شب دومنیک کالورت لوین غایب است و دیدار مقابل منچسترسیتی را از دست خواهد داد.

 

مقایسه کردن بین سرمربیان در دنیای فوتبال بسیار دشوار است. من می توانم درباره عملکردی که پپ گواردیولا داشته و دارد قضاوت کنم. می توانم درباره سبک بازی تیم های پپ و نحوه سرمربیگری اوقضاوت کنم. با توجه به عملکردی که گواردیولا داشته می توان او را یکی از بهترین سرمربیان فوتبال جهان دانست و در این موضوع شکی نیست. من فکر می کنم نتایج حاصل کیفیت بازیکنان و سازماندهی تیمی باشد. این واقعیت است که گواردیولا مدت هاست با این بازیکنان کار می کند . بنابراین به آنها اعتماد داشته و افکار روشن و واضحی از سبک فوتبالی گواردیولا دارند."

دیدگاه‌ها