کد خبر : 1738274 | 29 بهمن 1399 ساعت 14:58 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

فلورنتینو ترند شد

فشار باورنکردنی روی پرز؛ کمپین برای جذب امباپه

هواداران رئال از دیروز با ترند کردن هشتگ "فلورنتینو"، از رئیس باشگاه جذب کیلیان امباپه را خواستار شده اند.

فشار باورنکردنی روی پرز؛ کمپین برای جذب امباپه

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، پی اس جی شب گذشته در نوکمپ دست به کار بزرگی زد و با هنرنمایی کیلیان امباپه موفق شد بارسا را 1-4 شکست دهد. ستاره جوان فرانسوی موفق به هت تریک شد و مویزه کین نیز گل چهارم پاریسی ها را زد.

درخشش کیلیان امباپه همان چیزی بود که هواداران رئال انتظارش را داشتند. آنها با امید گلزنی امباپه نظاره گر بازی بودند و ستاره فرانسوی نیز پاسخ انتظارات شان را به بهترین شکل ممکن داد.

 

 

1573639

 

 

پس از اتمام بازی، رئالی ها در توئیتر کمپین جذب امباپه را تشکیل دادند و هشتگ فلورنتینو پرز(رئیس رئال) ترند شده بود.

 

رئالی ها از آقای رئیس، تقاضای عاجلانه جذب امباپه را دارند و معتقدند پس از جدایی رونالدو در سال 2018، تنها امباپه است که می تواند جای خالی او را پر کند. او حالا بیش از پیش در قلب هواداران رئال جای گرفته و آنها بی تاب اقدام باشگاه هستند.

 

در واقع اگر تا دیروز جذب امباپه یکی از موارد مورد بحث سران رئال بود، حالا از امروز تبدیل به یک وظیفه شده است. رئال پس از هت تریک در فتح لیگ قهرمانان، در دو سال گذشته نتوانسته از یک هشتم نهایی فراتر برود و به نظر امسال هم شانسی برای قهرمانی ندارد و این برای دوست داران رئال آزاردهنده است.

 

 

1573451

 

 

پرز که در دوره اول ریاستش در رئال با جذب ستاره هایی چون لوئیس فیگو، زیدان، دیوید بکام و رونالدو نازاریو رئال را به تیمی کهکشانی تبدیل کرده بود، در سال های اخیر هیچ خرید بزرگی نداشته و فشار روی او در بالاترین حد ممکن است. از بخت بد، پاندمی کرونا نیز شرایط اقتصادی رئال را با بحران مواجه کرده است.

از قرارداد امباپه با پی اس جی تنها یک سال و نیم دیگر باقیمانده و با درخشش شب گذشته، قطعا پاریسی ها برای حفظ او تلاشی مضاعف خواهند کرد؛ خبر بد دیگر برای رئال و مدیرانش.

 

دیدگاه‌ها