کد خبر : 1738359 | 29 بهمن 1399 ساعت 21:30 | 27.5K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال، پرسپولیس و فولاد؛ در انتظار باز شدن پنجره

فریبرز محمودزاده از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم های پرسپولیس، استقلال و فولادخوزستان خبر داد.

استقلال، پرسپولیس و فولاد؛ در انتظار باز شدن پنجره

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر از روز دوم اسفندماه لغایت 28 اسفندماه باز خواهد شد، ولی باشگاه های مختلف برای اینکه بتوانند تیمشان را تقویت کنند، ابتدا باید نسبت به پرداخت بدهایی که دارند، اقدام کنند و اگر پرونده ای باز در کمیته تعیین وضعیت برای آنها تشکیل شده، آن را ببندند.


محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ، در گفتگویی که ساعاتی پیش با رادیو ایران داشت، در پاسخ به این سوال که چه تیم هایی پنجره نقل و انتقالاتی آنها بسته است، توضیح داد:« در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال بسته است. با توجه به شرایطی که وجود دارد، می بایستی پس از مکاتبه با فیفا نسبت به حل مطالباتی که از آنها وجود دارند، اقدام کنند. به محض اقدام برای این مسئله، فیفا هم سریع مکاتبه را انجام می دهد ولی اگر این اتفاق رخ ندهد، برای ثبت بازیکنان جدید به مشکل خواهند خورد.»


محمودزاده در مورد شرایط تیم فوتبال فولادخوزستان که به دلیل پرونده بلبلی از نقل و انتقالات محروم شده و در انتظار رای دادگاه عالی ورزش است، نیز توضیح داد:« بله این تیم هم پنجره اس بسته است و باید برای اینکه مشکلی برای ثبت قرارداد نداشته باشد، اقدام کند.»

دیدگاه‌ها