کد خبر : 1738364 | 29 بهمن 1399 ساعت 22:12 | 198.4K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلات مالی علیه جاه‌طلبی برزیلی‌ها

شوک بزرگ؛ اتیکت فروش روی طالب ریکانی!

مشکلات مالی باشگاه نفت آبادان باعث شده تا این تیم به دنبال فروش ستاره‌های خود باشد.

شوک بزرگ؛ اتیکت فروش روی طالب ریکانی!

به گزارش “ورزش سه”، نفت آبادان که در این فصل علیرغم مشکلات بزرگی که پشت سر گذاشته، توانسته با جاه‌طلبی فوق‌العا‌ده‌اش در جمع مدعیان قرار گیرد، اکنون با ادعای جنجالی مدیران تیم شاید نیم فصل متفاوتی را دنبال کند.

 

در شرایطی که سیروس پورموسوی چند روز قبل لیست تقویت تیم برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی را به باشگاه ارائه داده، هواداران این تیم امشب در ویژه برنامه‌ تلویزیونی که با حضور مدیران و سرمربی باشگاه با ادعای عجیبی مواجه شدند؛ فروش ستاره‌ها برای تامین اعتبار در نیم فصل دوم!

 

این خبر یک شوک بزرگ برای هواداران نفت آبادان محسوب می‌شود که فصل را علیرغم محرومیت از حضور در استادیوم با شور و هیجان جالب توجهی بعد از هر موفقیت طلایی‌پوشان دنبال می‌کردند.

 

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با اشاره به مشکلات مالی تیم و عدم تخصیص بودجه اعلامی، مدعی شد که برای دستیابی به منابع مالی لازم برای ادامه فصل مجبور خواهند بود به پیشنهاداتی که برای ستاره‌های این تیم ارائه شده پاسخ مثبت بدهند. یکی از گزینه‌هایی که بعد از درخشش در این فصل مورد توجه تیم‌های مدعی قرار گرفته، طالب ریکانی است. کاپیتان طلایی‌پوشان که با گل‌های خاص خود از سوی هواداران این تیم لقب آرپی‌چی زن را دریافت کرده و از محبوبیت بالایی نیز بین تیفوسی‌ها برخوردار است.

 

ریکانی که پیش از این نیز یک بار تجربه حضور در سپاهان را پشت سر گذاشته بود، در این فصل ستاره شماره یک نفت آبادان محسوب می‌شود که با ثبت ۶ گل، گرفتن سه پنالتی و ارسال دو پاس گل، نقش اصلی در موفقیت تیم سیروس پورموسوی را به خود اختصاص داده و دیگر تیم‌ها را خواهان خود می‌بیند. با این حال ریکانی که رابطه گرمی با هواداران تیم دارد، پاسخی به پیشنهادات خود نداده ولی اکنون ادعای جنجالی مدیرعامل این باشگاه شاید یک اتفاق باورنکردنی را برای هواداران این تیم رقم بزند و جدایی ریکانی از طلایی‌پوشان را در پی داشته باشد.


نفتی‌ها که با انرژی هواداران خود امیدوارند این فصل را در اتفاقی تاریخی با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به پایان برسانند، اکنون در آستانه یک فروپاشی بزرگ قرار دارند و طبق ادعای مدیران باشگاه در این برنامه تلویزیونی علاوه بر طالب ریکانی، چهار بازیکن تاثیرگذار دیگر این تیم نیز احتمالا در سبد فروش قرار گیرند. از سویی دیگر با این اقدام بعید است که آنها در جذب نفرات جدید در نقل و انتقالات و تقویت تیم نیز موفق عمل کنند و کاخ رویای برزیلی‌ها به طور کلی در آستانه فروپاشی قرار دارد.

 

مدیران و سرمربی نفت آبادان در بخشی از این برنامه با ابراز گلایه شدید نسبت به عدم حمایت لازم از سوی مسوولان در شرایط حساس و سرنوشت سازی که در آن قرار گرفته‌اند، نسبت به این موضوع که برخلاف باشگاه نفت مسجدسلیمان، مدیران استانی آبادان در دریافت و اخذ مجوز لازم برای دریافت مصوبه بودجه تامین اعتبار ناکام ماندند اعتراض خود را اعلام کردند.


با این شرایط و در صورتی که مشکلات مالی نفت آبادان تا شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی برطرف نشود، شاید بزرگ‌ترین و تلخ‌ترین اتفاق برای هواداران این تیم جدایی پنج ستاره طلایی‌پوش باشد و باید دید چه شرایطی برای آنها رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها