کد خبر : 1738534 | 30 بهمن 1399 ساعت 21:55 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

پائولو مالدینی: بلگراد تاریخ میلان را تغییر داد

پائولو مالدینی، ستاره سابق میلان و مدیر ورزشی این تیم، پیش از بازی امشب روسونری برابر ستاره سرخ بلگراد، راجع به این بازی و همچنین بازی jتاریخی سال 1988 میلان در بلگراد صحبت کرده است.

پائولو مالدینی: بلگراد تاریخ میلان را تغییر داد

به گزارش "ورزش سه"، دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا امشب شاهد برگزاری دیدارهای رفت تیم های مختلف در سراسر اروپا است و میلان نیز میهمان تیم ستاره بلگراد است.

میلان گذشته ای پرماجرا در ماراکانای بلگراد دارد و بالاتر از همه مسابقه سال 1988 آنها در بلگراد قرار دارد که بازی تحت تاثیر مه سنگین قرار گرفت و بازی در حالی که میلان 2-1 عقب بود متوقف شد و پیترو پائولو ویردیس از زمین بازی اخراج شد. در آن زمان بازی ها پس از اینکه به دلیلی متوقف می شدند، از همان جایی که قطع شده بودند دنبال نشده و در روز بعد دوباره از ابتدا برگزار می شدند.

 

1574056

 

پائولو مالدینی گفت: "من در سال 2006 مصدوم بودم اما در آن زمان به جای دو روز به نظر می رسید که یک هفته در بلگراد بودیم. تجربه خارق العاده ای بود و احتمالا تاریخ میلان را تغییر داد.

با کمال احترام، ما علیه اسپتزیا بسیار بد بازی کردیم و آنها خیلی خوب بودند، پس 100 درصد مستحق باخت بودیم. با وجود این نمی توانیم همه کارهای خوبی که در طول فصل انجام شده و بازی های خوب قبلی را به خاطر یک بازی بد از یاد ببریم.

خواهیم دید که تیم از نظر فیزیکی چطور جواب خواهد داد. گفتنش سخت است چرا که هفته قبل از بازی با اسپتزیا ما خیلی پرفشار و با تمرکز تمرین کردیم اما نتیجه منفی از آب در آمد.

ما هیچوقت راجع به اینکه تقویم بازی ها اینقدر فشرده است گلایه نکرده ایم، عادت کرده ایم که هر سه روز یک بار بازی کنیم و امیدوارم امروز میلان بهترین نتیجه را بگیرد."

 

1574057

 

دژان استانکوویچ، سرمربی ستاره سرخ بلگراد، بازیکن سابق اینتر و لاتزیو و همچینی از دوستان مالدینی است. مالدینی اضافه کرد: "او همیشه حریفی منصف، سرگرم کننده و دوست داشتنی بوده. من همچنین پسرش را دیدم که در تیم جوانان اینتر مقابل میلان درون دروازه بازی می کرد."

 

دیدگاه‌ها