کد خبر : 1738615 | 01 اسفند 1399 ساعت 12:55 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

در پی مصدومیت در لیگ اروپا؛

اسماعیل بن‌ناصر دربی میلان را از دست داد

اسماعیل بن ناصر، هافبک میلان، در بازی شب گذشته این تیم برابر ستاره سرخ بلگراد در لیگ اروپا دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت.

اسماعیل بن‌ناصر دربی میلان را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، در تساوی 2-2 شب گذشته میلان برابر ستاره سرخ بلگراد، مدافع 23 ساله میلان پس از 39 دقیقه بازی با مصدومیت عضلانی لنگ لنگان مجبور به ترک زمین بازی شد و حالا گفته می شود که این بازیکن دربی میلان را نیز از دست داده است.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، شب گذشته و پس از پایان بازی گفت که بدترین اتفاق امشب از دست دادن بن ناصر بود. گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که بن ناصر به دربی میلان در روز یکشنبه نخواهد رسید.

 

1574246

 

ستاره الجزایری میلان در ماه های دسامبر تا ژانویه نیز 11 بازی این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، همچنین در پیروزی این تیم برابر کوروتونه در اوایل فوریه نیز به دلیل بیماری و تب حضور نداشت.

 

بن ناصر در شکست 2-0 میلان برابر اسپتزیا در هفته گذشته از ابتدا در بازی حضور داشت و دیشب هم در لیگ اروپا از ابتدا برای روسونری به زمین رفت، هر چند اوضاع بر وفق مراد او پیش نرفت و مجبور شد خیلی زود جای خود را به تونالی بدهد.

 

میلان در سری آ تنها با یک امتیاز کمتر از اینتر در رده دوم قرار دارد و پیروزی در این دربی حساس برای هر دو تیم از اهمیتی فوق العاده برخوردار است.

 

دیدگاه‌ها