کد خبر : 1738768 | 02 اسفند 1399 ساعت 09:35 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیکو کوواچ:

متوقف کردن امباپه ماموریت غیرممکن است

در آستانه بازی موناکو برابر PSG، نیکو کوواچ سرمربی موناکو معتقد است که بازیکنان این تیم برای متوقف کردن امباپه به مشکل بر خواهند خورد و این کار در واقع یک ماموریت غیرممکن است.

متوقف کردن امباپه ماموریت غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، امباپه پس از هت تریک برابر بارسلونا توقف ناپذیر به نظر می رسد و سرمربی موناکو می داند که برای کنترل کردن او در بازی روز یکشنبه به بیش از یک بازیکن نیاز خواهد داشت.

 

ستاره جوان PSG در حال حاضر با 16 گل پیشتاز جدول گلزنان لیگ یک است و با هت تریک برابر بارسا در چمپونزلیگ به شهرت خود به عنوان یکی از بهترین گلزنان جهان، افزوده است.

 

موناکو در حال حاضر در جدول لیگ فرانسه چهارم است اما بیش از دو برابر PSG و بیشتر از هر کدام از هشت تیم بالای جدول، گل دریافت کرده است.

 

1574449

 

کوواچ گفت: "PSG تیمی در کلاس جهانی است. آنها گل های زیادی زده اند و کیلیان امباپه نیز در حال حاضر فرمی بسیار عالی دارد.

باید سعی کنیم تا او را متوقف کنیم، اما این کار با یک بازیکن ممکن نیست. ما نمی‌توانم امباپه را یک به یک متوقف کنیم. این ماموریت غیرممکن است. ما باید متحد شویم و با کمک همدیگر او را کنترل کنیم، اما این کار هم باعث می شود تا دیگر بازیکنان PSG بیشتر آزاد شوند. برای جبران باید یک بازی فیزیکی و تاکتیکی خیلی خوب ارائه بدهیم."

 

کوواچ که تحت تاثیر بازی PSG برابر بارسلونا قرار گرفته بود، معتقد است که پس از پنج برد پیاپی، تیم پاریسی روی دور برد افتاده است.

 

او افزود: "من در پایان بازی از راضی هم بالاتر بودم! همه کیفیت بازی که PSG ارائه می داد را دیدند.

ما می دانیم که این تیم در حال رشد  است و بااستفاده از نیرویی که پنج برد پیاپی به آنها داده، دارد پیشرفت می کند. به همین دلیل ما انتظار بازی سختی را برابر آنها داریم ولی پیشاپیش شکست را نمی پذیریم. به پاریس می رویم تا بازی خودمان را انجام دهیم و سعی کنیم با آنها رقابت کنیم."

دیدگاه‌ها