کد خبر : 1738783 | 02 اسفند 1399 ساعت 10:25 | 119.4K بازدید | 12 دیدگاه

غیبت  بعد از هشدار در میکسدزون 

درخواست و ناراحتی قایدی قانونی است یا...؟

مهدی قایدی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران در دو فصل گذشته و یکی از محبوبترین‌ها حتی در اردوی تیم رقیب است.

درخواست و ناراحتی قایدی قانونی است یا...؟ 

به گزارش "ورزش سه"،  باشوی فوتبال ایران که فصل گذشته به همراه شیخ دیاباته یک زوج رویایی را تشکیل داده بود این فصل هم در نوک خط حمله استقلال تاثیر گذار فوتبال می کند اگرچه در خیلی از بازی ها شیخ دیاباته را در کنار خود نمی بیند.او در ادامه پیشرفت فنی از سوی دراگان اسکوچیچ برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت شد و در بازی با بوسنی گل زد تا نشان بدهد به درخشش در مسابقات باشگاهی قانع نیست . با این حال همه چیز هم مطابق میل او پیش نمی‌رود.


 او چند روزی است که در تمرینات تیم آبی به بهانه سرماخوردگی حضور ندارد که به نظر می رسد دلخوری هایش از باشگاه در این غیبت ها دخیل بوده است. 

 

مهدی قایدی چندی پیش قرارداد خود را با تیم استقلال تمدید کرد؛ بدون اینکه مبلغ در قرارداد قید شود؛ با این حال مدیران وقت استقلال به اول قول دادند مبلغ قرارداد وی را به اندازه ارزشی که در استقلال دارد، قید خواهند کرد. اتفاقی که برای او صورت نگرفته است. بهترین پاسور فصل گذشته لیگ برتر که فصل گذشته به همراه شیخ دیاباته زوج رویایی را تشکیل داده بود برای فصل جاری قراردادش 850 میلیون تومان تنظیم شده است. 


او به همین بهانه ابتدای فصل تصمیم می گیرد راهی تیم های خارجی شود اما به اصرار احمد سعادتمند و هم چنین درخواست کادر فنی باشگاه استقلال تصمیم می گیرد به حضور در تیم آبی ادامه دهد با این شرط که باشگاه مبلغ قرارداد او را به 2 میلیارد تومان افزایش دهد. احمد سعادتمند در این زمینه به او قول مساعد می دهد اما با جدایی این مدیر باشگاه تصمیم می گیرد پرداختی اش به مهدی قایدی بر اساس قراردادی باشد که پیش تر در سازمان لیگ ثبت شده و همین موضوع ناراحتی مهدی قایدی را بهمراه داشته است. 

 

1558443


شاید او فکر می‌کند  بازیکنانی که کیفیت و کارایی او را در ترکیب ندارند قراردادشان نه یک میلیارد تومان و نه دو میلیارد تومان بلکه چند میلیارد تومان است و این حق اوست که باشگاه با وی رفتار مالی بهتری داشته باشد. 


 این بازیکن اگر چه از نظر قانونی نمی تواند تصمیم باشگاه را وتو کند اما در دریافت دستمزد بیشتر خود را محق می داند. او در صحبت هایی که با باشگاه داشته تا اکنون به نتیجه ای نرسیده است و تصمیم گرفته اینطور اعتراض خود را به رفتار باشگاه استقلال نشان دهد. 


او در اینباره چند بار با وریا هم صحبت کرده است اما چالش های اخیر استقلال موجب شده تا فعلا راه حلی برای این معضل پیدا نشود.با این حال بنابرآن‌چه که مشخص است او امیدوار است در روزهای آتی با درک خواسته های منطقی اش از سوی باشگاه بدون دغدغه در تمرینات استقلال حاضر شود و به بازی های خوب خود برای تیم آبی ادامه دهد چرا که  حاشیه های این قرارداد هم می تواند به ضرر او تمام شود و هم استقلال.

دیدگاه‌ها