کد خبر : 1738893 | 02 اسفند 1399 ساعت 17:54 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتهمپتون 1 - 1 چلسی؛ دو امتیاز مهم از دست رفت

چلسی در خانه ساوتهمپتون به تساوی 1-1 رضایت داد.

ساوتهمپتون 1 - 1 چلسی؛ دو امتیاز مهم از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در هفته های اخیر زیر نظر توماس توخل روند درخشانی در نتیجه گیری در لیگ برتر داشت، این هفته و در خانه ساوتهمپتون بحران زده به تساوی 1-1 رسید تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه شش و روی حرکت جمیز از سمت راست می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه والی مارکوس آلونسو با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در ادامه چلسی بازی را بیشتر از ساوتهمپتون در اختیار داشت، اما در خلق موقعیت چندان موفق نبود و در دقیقه 33 این حریف قرمزپوش بود که به گل اول رسید.

 

1574627

 

1574623

 

روی ارسال عمقی ردموند، تاکومی مینامینو در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و بعد از فریب ادواردو مندی و سزار آسپلیکوئتا، با یک ضربه فنی و بیرون پا گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

در اواخر نیمه اول و روی ارسال ضربه ایستگاهی از سوی آلونسو بود که آنتونی رودیگر فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه سر محکم او توسط مک کارتی مهار شده و نیمه اول با برتری 0-1 ساوتهمپتون به اتمام رسید.

 

اما چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 به گل تساوی رسید. میسون مونت توسط اینگز در محوطه متوقف شد تا چلسی صاحب یک ضربه پنالتی شود و خود میسون مونت این موقعیت را تبدیل به گل کرد.

 

1574626

 

1574625

 

دقایقی بعد و روی حرکت اینگس بود که ردموند موقعیت زدن گل دوم ساوتهمپتون را پیدا کرد، اما ضربه او محکم نبود و در اختیار ادواردو مندی قرار گرفت. در دقیقه 71 ساوتهمپتون روی ارسال ردموند تا آستانه باز کردن دروازه چلسی برای دومین بار نیز پیش رفت، اما ضربه سر وسترگارد با بدشانسی به دیرک برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

 

در دقیقه 84 میسون مونت از سمت چپ با ارسال تماشایی خود فرصت خوبی برای گلزنی چلسی ایجاد کرد، اما ضربه ریس جیمز در موقعیتی خوب دقیق نبود و راهی به دروازه نیافت. لحظاتی بعد این خود میسون مونت بود که از فاصله ای قابل توجه اقدام به ضربه زدن کرد، اما ضربه او از بالای دروازه ساوتهمپتون به بیرون رفت تا در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 تمام شود.

دیدگاه‌ها