کد خبر : 1738951 | 02 اسفند 1399 ساعت 22:56 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

لیورپول ۰-۲ اورتون؛آسمان مرسی ساید آبی تر از همیشه

اورتون موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده ۲-۰ لیورپول را شکست دهد.

لیورپول ۰-۲ اورتون؛آسمان مرسی ساید آبی تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از پیروزی روحیه‌بخش مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا امشب از سری مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس و در چهارچوب دربی مرسی ساید میزبان اورتون بود که این بازی در پایان با نتیجه 2-0 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت.

 

اورتون می توانست در همان ابتدا و روی یک ضربه کرنر توسط بن گادفری به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه لیورپول عبور کرد.

 

در دقیقه 3 شروع فوق العاده اورتون به گل اول این تیم انجامید. پاس فوق العاده خامس رودریگز باعث شد ریچارلیسون در موقعیت تک به تک قرار گیرد و این ستاره برزیلی با یک ضربه دقیق کار را 1-0 کرد.

 

 

1574711

 

 

در دقیقه 20 شوت فوق العاده جردن هندرسون می توانست به گل تساوی لیورپول منجر شود اما جردن پیکفورد با یک واکنش فوق‌العاده توپ را به کرنر فرستاد.

 

در دقیقه 33 ارسال فوق العاده لوکاس دینیه با ضربه شیمس کلمن همراه بود اما واکنش استثنایی آلیسون بکر توپ را به کرنر فرستاد تا فاصله به دو گل افزایش پیدا نکند.

 

در ادامه نیمه اول لیورپول به حملات خود ادامه داد اما نتیجه ای نداشت تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود اورتون تمام شود.

 

 

1574706

 

 

مطابق انتظار لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در چند مقطع می توانست توسط سادیو مانه به گل تساوی دست پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد.

 

در دقیقه 69 محمد صلاح بود که می‌توانست کار را به تساوی بکشاند اما این بازیکن در مصافی تک به تک با جردن پیکفورد مغلوب شد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

 

1574708

 

 

در دقیقه 81 دومینیک کالورت لوین که به جای خامس رودریگز به زمین آمده بود در مصافی تک به تک با دروازه لیورپول قرار گرفت.ضربه او در مرحله اول توسط آلیسون‌بکر مهار شد اما الکساندر آرنولد روی یک کش و قوس مرتکب خطا شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. سیگوردسون پشت توپ ایستاد و نتیجه را به 2-0 تغییر داد.

 

 

1574705

 

 

در ادامه حملات لیورپول بی‌نتیجه ماند تا طلسم ورزشگاه آنفیلد همچنان برای این تیم باقی بماند و شاگردان کارلو آنچلوتی به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها