کد خبر : 1738973 | 03 اسفند 1399 ساعت 09:54 | 38.3K بازدید | 3 دیدگاه

بدشانسی‌های کلوپ تمامی ندارد؛

همه مصدومان لیورپول و زمان بازگشت آنها

مصدومیت های زیاد و پیاپی بازیکنان لیورپول از ابتدای فصل عملکرد این تیم را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است اما مصدومان لیورپول کی می توانند به بازی برگردند؟

همه مصدومان لیورپول و زمان بازگشت آنها

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با وجودی که فصل پیش موفق شد که برای نخستین بار در فرمت جدید لیگ برتر به قهرمانی برسد، در این فصل برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به زحمت افتاده است.

ستاره های خط حمله لیورپول مدتی است که موفقیتی در گلزنی ندارند و تعداد بی شمار مصدومان نیز به وضعیت این تیم کمکی نکرده است.

قرمزها بازیکنان کلیدی خود همچون ویرژیل فن دایک و دیگو یوتا را به دلیل مصدومیت از دست داده اند، اما این بازیکنان کی قرار است که دوباره به میدان بازگردند؟

 

مصدومان لیورپول:

 

1574767

 

ویرژیل فن دایک پس از مصدومیت جدی رباط صلیبی در دربی مرسی برابر اورتون، تا پایان این فصل از میادین دور خواهد بود.

 

مدافع هلندی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و عملی موفقیت آمیز داشت. اما یورگن کلوپ پیشتر گفت که بازگشت فن دایک در این فصل یک معجزه می طلبد.

 

1574774

 

جو گومز نیز دیگر بازیکن قرمزها است که بقیه فصل را از دست داده است.

سرمربی لیورپول راجع به این بازیکن خود نیز گفت که تعجب خواهد کرد اگر این مدافع بتواند در این فصل دوباره بازی کند.

 

 

1574771

 

ضربه بعدی که لیورپول از مصدومیت ها دریافت کرد، از دست دادن جوئل ماتیپ بود. این بازیکن نیز به دلیل مصدومیت مچ پا، این فصل را از دست داد و لیورپول را مجبور کرد که در آخرین روز از نقل و انتقالات ژانویه دو مدافع دیگر برای جایگزینی مدافعان قلع و قمع شده خود بخرد.

 

1574766

 

اوضاع در مورد دیوگو یوتا بهتر است. این بازیکن که در دیدار لیورپول برابر تیم میدتجیلاند در مرحله گروهی چمپیونزلیگ در ماه دسامبر دچار مصدومیت زانو شده بود قرار است، در فوریه به میادین بازگردد.

طبق گفته پزشکان او قرار بود دو ماه از مسابقات دور باشد و این به آن معنا است که به زودی او را در تمرینات قرمز ها خواهیم دید. یورگن کلوپ نیز در مورد وضعیت یوتا با خوش‌بینی صحبت کرده است.

 

1574775

 

فابینیو به دلیل مصدومیت جزئی عضلانی بازی با تاتنهام در ماه ژانویه را از دست داد. کلوپ از اظهار نظر راجع به شدت مصدومیت او خودداری کرده است و این بازیکن در دربی مرسی ساید نیز غایب بود.

 

1574772

 

جیمز میلنر یکی از آخرین بازیکن لیورپول بود که در بازی لیورپول و لستر در لیگ برتر، لنگ لنگان از زمین مسابقه بیرون رفت و خود را محتاج مداوا دید. میلنر دچار مصدومیت همسترینگ شده است.

کلوپ راجع به مصدومیت او گفته است که میلنر احساس درد جزئی داشت اما ما نخواستیم ریسک کنیم و او را از زمین بیرون آوردیم.

 

1574769

 

جوردن هندسون آخرین بازیکن لیورپول است که به لیست مصدومان این تیم اضافه شده. هندرسون در دربی شب گذشته لیورپول برابر اورتون بدون اینکه برخوردی با بازیکن دیگری داشته باشد، لنگان لنگان زمین مسابقه را ترک کرد.

در ابتدا تیم پزشکی لیورپول به او رسیدگی کردند و او تلاش کرد تا به بازی ادامه دهد اما در نهایت مجبور شد جای خود رادر زمین به نت فیلیپس بدهد.

 

یورگن کلوپ راجع به مصدومیت هندرسون گفت: "مصدومیت او در ناحیه کشاله ران است و هیچکس در تیم پزشکی ما نظر مثبتی در باره آن نداشت. به نظر خوب نمی رسد و باید تا رسیدن نتایج اسکن صبر کنیم."

 

1574776

 

نبی کیتا نیز که با مصدومیت طولانی مدت همسترینگ دست و پنجه نرم می کند در شکست 2-0 شب گذشته لیورپول برابر اورتون به نیمکت قرمزها بازگشته بود. این اولین باری بود که این بازیکن از زمانه مسابقه لیورپول برابر کریستال پالاس در 19 دسامبر، در یک بازی روی نیمکت این تیم می نشست.

دیدگاه‌ها