کد خبر : 1739065 | 03 اسفند 1399 ساعت 15:50 | 76K بازدید | 186 دیدگاه

از رشید و لک تا اخباری و نیازمند؛

شما بگویید: بهترین دروازه‌بان نیم فصل اول؟

در لیگ بیستم دروازه بان های زیادی در ترکیب تیمشان درخشیدند.

شما بگویید: بهترین دروازه‌بان نیم فصل اول؟

 

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل اول لیگ برتر ایران در حالی به پایان رسید که حامد لک بیشترین تعداد کلین شیت را ثبت کرد اما از سوی دیگر رشید مظاهری مهارهای بیشتری داشت. همچنین گلرهای دیگری هم هستند که چهره درخشان تیمشان بودند.

 

 

1553259

 

 

محمدرضا اخباری که جایگزین مظاهری در ترکیب تیم تراکتور شد، در نیم فصل اول شش بازی دروازه اش را بسته نگه داشت. اگرچه این دروازه‌بان کلین شیت های کمتری دارد، اما او در دیدارهایی مثل پرسپولیس که گل خورد نیز عملکرد درخشانی داشت و در نقش منجی تیمش ظاهر شد.

 

 

 

پدیده این فصل دروازه‌بانی لیگ برتر را میتوان حسین پورحمیدی نامید که در آلومینیوم اراک شش بار دروازه اش را بسته نگه داشت و چهره شاخص این تیم تازه لیگ برتری شده بود.

 

1567793

 

محسن فروزان در اولین فصل پس از پایان محرومیتش به دروازه برگشت و با فولاد عملکرد متوسطی داشت. حامد فلاح زاده و محمدحسین اکبرمنادی هم نگاه هایی را به خود جلب کردند.

 

1565902

 

این در حالی است که شاید انتظارات از پیام نیازمند بیشتر از پنج کلین شیتی بود که ثبت کرد. او فصل پیش ۱۷ بازی دروازه اش را بسته نگه داشت و سپاهان را به عنوان یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ معرفی کرد اما امسال طلایی پوشان ۱۸ گل خورده‌اند و میانگین بیش از یک گل به ازای هر بازی دارند.

 

1539823

 

اما در مجموع این شما هستید که باید بگویید کدام یک از این گزینه ها بهترین دروازه بان نیم فصل اول لیگ برتر بودند؛ در صفحه اصلی "ورزش سه" می‌توانید نظر خود را ثبت و اینجا هم در قسمت نظرات با دوستان خود بحث کنید.

دیدگاه‌ها