کد خبر : 1739105 | 03 اسفند 1399 ساعت 18:24 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا 1 - 1 کادیز؛ تاوان فرصت سوزی!

بارسلونا در خانه خود و در دیداری عجیب مقابل کادیز متوقف شد.

بارسلونا 1 - 1 کادیز؛ تاوان فرصت سوزی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در روزی که فرصت های گلزنی فراوانی را از دست داد، در لحظات پایانی دروازه خود را باز شده و با قبول تساوی 1-1 برابر کادیز دو امتیاز مهم را از دست داد.

 

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه و در دقیقه 17 می توانست روی ریباند کرنر به گل اول دست یابد، اما ضربه یوردی آلبا از فاصله ای قابل توجه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 20 لیونل مسی از فاصله ای دور شانس خود را برای باز کردن دروازه کادیز امتحان کرد، اما ضربه او دقیق نبود و راهی بیرون زمین شد. در دقیقه 28 باز هم این لیونل مسی بود که از پشت محوطه جریمه کادیز برای ضربه زدن اقدام کرد، اما این بار لدزما عکس العمل نشان داده و این ضربه را به خوبی دفع کرد.

 

1575002

 

1575000

 

اما سه دقیقه بعد و با متوقف شدن پدری در محوطه جریمه بود که بارسلونا صاحب یک ضربه پنالتی شد و لیونل مسی توانست بدین ترتیب گل اول بارسلونا را به ثمر برساند.

 

دقایقی بعد و با دفع توپ نه چندان خوب جرارد پیکه بود که کادیز می توانست به گل تساوی دست پیدا کند، اما ضربه سوبرینو دقیق نبود و با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 بارسلونا تمام شود.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 60 لیونل مسی با ارسالی دقیق آنتوان گریزمان را صاحب بهترین فرصت برای زدن گل دوم کرد، اما ضربه او از فاصله ای نزدیک با مهار دروازه بان کادیز همراه شد.

 

در دقیقه 66 عثمان دمبله بعد از حرکت انفرادی خود از درون محوطه و نزدیک نقطه پنالتی اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت او به مدافعان کادیز برخورد کرد. دقایقی بعد لیونل مسی و پدری با یک و دوی تماشایی موفق به خلق موقعیت برای بارسلونا شدند، اما ضربه مسی از فاصله ای نزدیک راهی به دروازه کادیز نیافت.

 

در دقیقه 80 این بار لیونل مسی از پشت محوطه و فاصله ای زیاد برای ضربه زدن به سمت دروازه کادیز اقدام کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما بر خلاف روند بازی و در دقیقه 87 کلمنت لانلگه روی سوبرینو مرتکب خطای پنالتی شد و آلکس این موقعیت را تبدیل به گل کرد و بازی به تساوی رسید. در ادامه اتفاقی رخ نداد و مسابقه با نتیجه 1-1 به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها