کد خبر : 1739185 | 04 اسفند 1399 ساعت 09:25 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

40 هزار یورو؛ دیرکرد طلب بودیمیر

باشگاه پرسپولیس در تلاش برای پرداخت دیرکرد دستمزد بودیمیر است؛ بازیکنی که با شکایت به فیفا موجب بسته شدن پنجره تیم پرسپولیس شده است.

40 هزار یورو؛ دیرکرد طلب بودیمیر 

به گزارش "ورزش سه"، مطالبات اصلی این بازیکن پرداخت شده است اما فیفا باشگاه را موظف کرده غرامت دیرکرد دستمزد این بازیکن را هم به او پرداخت کند که این عدد 40 هزار یورو تعیین شده است. آنطور که ابراهیم شکوری وعده داده است این پول ظرف امروز و فردا به حساب این بازیکن واریز می شود. 

 

نکته جالب در پرونده های مالی که از سوی فیفا بررسی می شود تعیین غرامت برای تاخیر در پرداخت دستمزدهاست در حالی که در ایران کمیته تعیین وضعیت چنین احکامی را صادر نمی کند. برخی از باشگاه ها پرداخت طلب بازیکن و مربی را مشمول زمان می کنند تا در فرصت رسیدگی به پرونده بقیه هزینه های جاری را تامین کنند اما اگر کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال همانند فیفا رفتار کند شاید خیلی از پرونده ها در همان شروع شکل گیری حل و فصل شود. 

 

از 2 تا 28 اسفند ماه تیم های حاضر در لیگ برتر می توانند 6 بازیکن از لیست خارج و 6 بازیکن جدید بخدمت بگیرند. باشگاه پرسپولیس وعده داده در فرصت باقی مانده تا جابجایی بازیکن حکم فیفا را برای انجام این کار خواهد گرفت. پرسپولیس در بازی پایانی با برتری 5 بر صفر در برابر گل گهر دور رفت را با قهرمانی پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها