کد خبر : 1739219 | 04 اسفند 1399 ساعت 11:51 | 150.5K بازدید | 6 دیدگاه

تعویض دوباره در دقیقه 35؛

بیرانوند را با برانکارد بردند! (عکس)

تنها اتفاق جالب توجه در مسابقه شب گذشته آنتورپ برابر سنت ترویدن، تعویض علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت در دقیقه 35 بازی بود.

بیرانوند را با برانکارد بردند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم آنتورپ و سنت ترویدن در مسابقه ای کسل کننده و بی حادثه که دو تیم در آن از نبود خلاقیت و میل به پیروزی رنج می بردند، به تساوی 0-0 دست یافتند.

 

در بازی دیشب آنتورپ شروع ضعیفی داشت و در نیمه اول بازی بارها مالکیت توپ را از دست داد، اما در سمت مقابل سنت ترویدن نیز نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

 

آنتورپ توانست در دقایق ابتدایی بازی دو موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کند اما هر دو شوت در چارچوب این تیم را دروازه بان حریف دفع کرد. سنت ترویدن نیز توانست تنها یک موقعیت روی دروازه آنتورپ ایجاد کند که علیرضا بیرانوند به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

 

1575202

 

در دقیقه 35 بازی اما مهمترین اتفاق این مسابقه رقم خورد و علیرضا بیرانوند مجبور شد از زمین بازی بیرون رفته و جای خود در دروازه آنتورپ را به دی ولف بدهد.

بیرانوند روی خروج خوبی که از دروازه داشت با بازیکن حریف برخورد کرد و دچار مصدومیت شد.

 

1575195

 

پس از گذشت نیم ساعت از زمان بازی، روی یک ضد حمله سریع فرصتی برای سنت ترویدن به وجود آمد و کافریز توانست خود را به دروازه آنتورپ برساند، بیرانوند اما خودش را روی پاهای هافبک پیش تاخته سنت ترویدن انداخت و توانست دروازه را نجات دهد.

نجاتی که عواقب تلخی برای دروازه بان ملی پوش کشورمان در پی داشت...

 

1575201

 

بیرو پس از این برخورد ابتدا لنگان لنگان از زمین بلند شد اما تنها دقایقی بعد روی زمین نشست و مشخص شد که قادر به ادامه بازی نیست و توسط تیم پزشکی آنتورپ با برانکارد به بیرون زمین منتقل شد.

 

1575194

 

این دومین بازی پیاپی است که بیرانوند به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین می شود و دی ولف جای او را درون دروازه آنتورپ می گیرد.

 

آنتورپ چهار شب قبل و در چارچوب دیدارهای دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف رنجرز اسکاتلند رفت و علیرضا بیرانوند در این مسابقه در دقیقه ۷۷ به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران پای راست تعویض شد.

 

پیش از بازی روز گذشته برابر سنت ترویدن مشخص نبود که بیرانوند درون دروازه خواهد ایستاد یا چند روزی را استراحت خواهد کرد، با توجه به مصدومیتی که شب قبل نصیب دروازه بان خوب کشورمان شد، حالا به نظر می رسد که استراحت دادن به او می توانست تصمیم عاقلانه تری باشد.

 

هر چند مصدومیت شب گذشته بیرانوند به نظر مشکلی متفاوت با مصدومیت او در دیدار برابر رنجرز به نظر می رسید، اما به هر حال اوضاع برای علیرضا خوب به نظر نمی رسد.

دی ولف توانست در ادامه بازی دروازه آنتورپ را بسته نگه دارد، اما در نهایت بازی با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها