کد خبر : 1739225 | 04 اسفند 1399 ساعت 12:26 | 29.6K بازدید | 2 دیدگاه

ماموریت غیرممکن برای لوس بلانکوس؛

هالند و امباپه یک میلیارد یورو برای رئال آب می‌خورند

با در نظر گرفتن هزینه انتقال و همچنین دستمزد، بستن قرارداد با دو ستاره عصر جدید فوتبال، در طول شش فصل حدود یک میلیارد یورو هزینه روی دست رئال مادرید خواهد گذاشت.

هالند و امباپه یک میلیارد یورو برای رئال آب می‌خورند

به گزارش "ورزش سه"، نام باشگاه رئال مادرید در رابطه با مقصد آینده کیلیان امباپه، ستاره 22 ساله PSG، و همچنین ارلینگ هالند، مهاجم 20 ساله دورتموند، در هفته های اخیر مطرح بوده است.

 

1575211

 

پاری سن ژرمن قصد دارد تا با پیشنهاد دستمزدی برابر با نیمار، دیگر ستاره PSG، به مبلغ خالص 36 میلیون یورو برای هر فصل، امباپه را وسوسه به تمدید قرارداد و ماندن در پاریس کند. نگه داشتن امباپه به صورت ناخالص هزینه ای برابر با 72 میلیون یورو روی دست مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه خواهد گذاشت.

 

گزارش شده که در انگلیس نیز دو تیم هم شهری منچسترسیتی و منچستریونایتد قصد دارند که به ارلینگ هالند، ستاره دورتموند و پسر آلف‌اینگه هالند ستاره سابق سیتیزن ها، پیشنهاد 90 میلیون یورو برای پنج سال و یا 18 میلیون یورو (دستمزد خالص 9 میلیون یورو) در هر فصل را بدهند.

رئال مادرید در صورتی که بخواهد هالند را به خدمت بگیرد باید حداقل 10 میلیون یورو دستمزد خالص به ستاره نروژی دورتموند بپردازد.

 

مادریدی ها که رویای بردن همزمان امباپه و هالند به سانتیاگو برنابئو را در سر می پرورانند، می دانند که برای به خدمت گرفتن بزرگترین ستاره های دوران معاصر فوتبال، باید رقم های بزرگی بپردازند.

فقط در بخش دستمزد این دو ستاره حدود 92 میلیون یورو در سال برای لوس بلانکوس هزینه خواهند داشت. در حال حاضر دستمزدی که رئال به تمام 800 کارمند خود پرداخت می کند 448 میلیون یورو است.

 

1575212

 

امضای قرارداد با این دو ستاره در بحبوحه بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، برای رئال مادرید چالش عظیمی خواهد بود، مخصوصا که این تیم در حال حاضر  مشغول بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو نیز هست.

فروش گرت بیل و احتمالا ادن هازارد که هر کدام سالیانه مبلغ 30 میلیون یورو ناخالص دستمزد می گیرند، می تواند از نظر مالی به رئال مادرید کمک کند تا در پنجره تابستانی امید به خریدهای بزرگ داشته باشد.

بازگشت تماشاگران به استادیوم ها نیز می تواند درآمدهای باشگاه اسپانیایی را به شدت افزایش دهد.

 

1575210

 

علاوه بر دستمزد 92 میلیون یورویی امباپه و هالند، رئال مادرید باید مبلغ درخواستی PSG و دورتموند را نیز برای امضای قرارداد با این دو ستاره بپردازد.

با توجه به گمانه زنی هایی که ارزش این دو ستاره جوان را در حدود 150 میلیون یورو تخمین زده اند و در صورت امضای قراردادی شش ساله، این دو حدود 142 میلیون یورو در هر فصل برای رئال هزینه خواهند داشت.

 

امضای قرارداد با امباپه و هالند در تابستان پیش رو و برای شش سال آینده، سرمایه گذاری در حدود 852 میلیون یورو را می طلبد: 300 میلیون یورو هزینه انتقال، 432 میلیون یورو دستمزد امباپه (72 میلیون یورو در سال به مدت 6 سال) و 120 میلیون یورو برای دستمزد ارلینگ هالند (20 میلیون یورو در سال به مدت 6 سال).

دیدگاه‌ها