کد خبر : 1739231 | 04 اسفند 1399 ساعت 12:44 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

سوالاتی می پرسید که اذیت می شوم؛ 

سراجی: کسی برای لابی سراغ باشگاه سایپا نیامده

مدیرعامل باشگاه سایپا روند برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران را خوب ارزیابی کرد.

سراجی: کسی برای لابی سراغ باشگاه سایپا نیامده 

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد سراجی مدیرعامل سایپا پس از پایان انتخابات هیئت فوتبال تهران که بالاخره برگزار شد و حبیب الله شیرازی به کار خودش ادامه خواهد داد، در مورد اعتراض هایی که در شمارش آراء وجود داشت، بیان کرد: اجازه بدهید اعضای مجمع خودشان در این مورد حرف بزنند.


او سپس در مورد روند برگزاری انتخابات توضیح داد: خیلی خوب انتخابات برگزار شد. فرآیند خوب بود و قانون به درستی اجرا شد.
از مدیرعامل سایپا در مورد لیست ورودی و خروجی تیم پرسیده شد و او در واکنش به این سوال بیان کرد: کمیته ای در باشگاه شکل گرفته. از بازیکنانی که مورد نظر کادر فنی قرار دارند، دعوت می کنیم و تیم را تقویت می کنیم.


سراجی در رابطه با بازیکنان خروجی تیم بیان کرد: خب بازیکنان خوبی داریم که ممکن است بخواهند جدا شوند و در این مورد تعیین تکلیف خواهیم کرد.
از سراجی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال پرسیده شد و او در این مورد توضیح داد: به هر حال کاندیدها مشخص هستند.


مدیرعامل سایپا سپس در پاسخی به سوال خبرنگاران در مورد کیفیت برنامه های نامزدها واکنش عجیبی داشت و افزود: برنامه ها ... چه بگویم دیگر. اصلا شما از من سوال نمی پرسیدید. طوری حرف می زنم که هیچ کدامتان بحث نکنید. 


او در واکنش به این سوال که آیا کسی هست به فدراسیون کمک کند، بیان کرد: سوالاتی می پرسید که اذیتم می کنید. سوالات سخت نپرسید. 
سوال پایانی از مدیرعامل باشگاه سایپا این بود که آیا واقعا لابی برای انتخابات فدراسیون وجود دارد یا خیر، که او گفت:کسی که سراغ ما نیامده. ما 4 رای داریم. این ها حواشی ای است که به فوتبال ایران می چسبانند. جدا از این هم ما در باشگاه سایپا چنین اجازه ای به کسی نخواهیم داد.

دیدگاه‌ها