کد خبر : 1739232 | 04 اسفند 1399 ساعت 12:44 | 24.4K بازدید | 2 دیدگاه

رقابت جذاب برای کفش طلا؛

21 گل در 12 بازی؛ و این گلزن افسانه‌ای (عکس)

ستاره خط آتش تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان به درخشش خود در مرحله نهایی هم ادامه داده تا بخت اول خانم گلی مسابقات امسال باشد.

به گزارش "ورزش سه" بدون‌شک اگر قهرمانی امسال فوتبال زنان نصیب شهرداری سیرجان و شاگردان جهان‌نجاتی شود، آن‌ها این قهرمانی را مدیون ماشین گلزنی 22 ساله و اصالتا زنجانی خود هستند؛ افسانه چترنور که در مرحله مقدماتی توانسته بود 19 گل در 10 مسابقه به ثمر برساند، گل نزدن خود در هفته نخست مرحله نهایی را روز گذشته جبران کرد و در جشنواره 6 گله تیمش مقابل سپاهان سهیم بود.

 

چترنور با دو گلی که دیروز به طلایی‌پوشان زد، گل‌های زده خود را به عدد 21 رساند تا یک فصل رویایی را در شهرداری سیرجان سپری کند و حالا با توقف زهرا قنبری، او بخت نخست خانم گلی به شمار می‌رود؛ اگر بتواند همچنان به روند درخشان خود در چهار هفته باقیمانده ادامه دهد تا هم شهرداری سیرجان طعم شیرین قهرمانی را بچشد و هم چترنور جوان بتواند کفش طلا را از دستان قنبری باتجربه برباید.

 

1575217

 

نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده افسانه چترنور، زهرا قنبری بهترین گلزن ادوار لیگ برتر فوتبال زنان است که 19 گل تا به اینجای فصل به ثمر رسانده و حالا چهار هفته رقابت نفسگیر و جذاب میان این دو بازیکن ادامه‌دار خواهد بود که باید دید سرانجام کدامیک کفش طلا را دریافت می‌کنند و خانم گل فصل فوتبال زنان می‌شوند.

 

1575218

دیدگاه‌ها