کد خبر : 1739237 | 04 اسفند 1399 ساعت 13:00 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه گلر نفت بخاطر قوانین منع رفت و آمد

سنگربان تیم نفت عراق به دلیل عدم رعایت قوانین منع رفت و آمد در این کشور، جریمه مالی شد.

جریمه گلر نفت بخاطر قوانین منع رفت و آمد

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی سعدون سنگربان تیم نفت عراق به دلیل عدم رعایت قوانین منع رفت و آمد در ساعات اعلام شده در کلیه استان های عراق که به جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اعمال شده است، 100 هزار دینار عراق معادل 80 دلار آمریکا (یک میلیون و 700 هزار تومان) جریمه شده است.


سعدون جهت حضور در تمرینات تیم نفت از خانه اش در جنوب بغداد خارج شده ولی به دلیل اینکه در ساعات منع رفت و آمد با خودروی خود در حال تردد بوده است، توسط پلیس بغداد متوقف و جریمه شده است.


رسانه های عراقی نوشته اند که سنگربان نفت سعی کرد در مورد علت خروجش از منزل با ماموران امنیتی بحث کند و به آنها یادآوری کند که او جزو آن گروه از افرادی است که در ساعات منع قانون رفت و آمد مورد استثنا قرار گرفته اند و دستورات ستاد بحران عراق و سایر طرف های مربوطه شامل او نمی شود، اما تلاش سعدون پس از آنکه ماموران امنیتی بر موضع خود برای جریمه او باقی مانده بودند، بی نتیجه ماند!


نکته جالب اینکه به گفته هم محله ای های مصطفی سعدون، او از زمان همه گیری ویروس کرونا، کمک های مالی و غیرمالی زیادی جهت مبارزه با این ویروس در منطقه محل زندگی اش داشته است.

 

دیدگاه‌ها