کد خبر : 1739247 | 04 اسفند 1399 ساعت 13:31 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف نظر در تفسیر اساسنامه بود؛

شیعی: فوتبال تهران را مثل قبل اداره نکنید

محمود شیعی معتقد است فضای خوبی در برگزاری انتخابات هئیت فوتبال استان تهران حاکم بوده است.

شیعی: فوتبال تهران را مثل قبل اداره نکنید

به گزارش "ورزش سه"، محمود شیعی مدیرعامل سابق باشگاه پیکان در پایان انتخابات هیئت فوتبال که پس از دو سال برگزار شد، درباره کیفیت مراسم بیان کرد: انتظار می رفت که مجمع خوبی داشته باشیم و همین اتفاق هم افتاد. از نقطه نظرها مشخص بود که فضای رقابتی و خوبی است. امیدوارم این کار سبب خیر برای فوتبال ایران و مملکت بشود. بحث استان تهران بسیار مهم است و شکوفایی آن خیلی به شکوفایی فوتبال ایران کمک خواهد کرد.

 

او با خطاب قرار دادن شیرازی اضافه کرد: دیگر توصیه به دوستانی که مسئولیت گرفته اند، این است که فوتبال خوبی را برنامه ریزی کنند. دیگر مثل قبل نمی شود. انتظار دارم که با گرفتن مشورت از فوتبالیست ها و آدم های صاحب نظر جو خوبی را در استان حاکم کنند. نقاط قوت داریم و نقاط ضعف هم داریم که باید پوشش بدهند.

 

از شیعی در مورد تاریخ برگزاری انتخابات و اختلاف نظری که در این خصوص ایجاد شد، توضیح داد: فکر می کنم این صحبت را جناب آقای طالقانی به عنوان رئیس هیئت ها باید توضیح بدهند. فکر می کنم این اختلاف نظر به خاطر اختلاف نظر در تفسیر اساسنامه بود و همین باعث شده بود که میان مدیرکل استان تهران و فدراسیون اختلاف نظر ایجاد شده بود. این اختلاف البته با آمدن دکتر پریچهره حل شد و به نظرم این مسائل باید حل شود تا فوتبال ایران آسیب نبیند.

دیدگاه‌ها