کد خبر : 1739282 | 04 اسفند 1399 ساعت 15:38 | 41.7K بازدید | 2 دیدگاه

تونی فریکسا به راک 1

وعده حیرت انگیز؛ امباپه و هالند را به بارسا می آورم

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا می گوید که قادر است 250 میلیون یورو به خزانه باشگاه تزریق کرده و دو ستاره بزرگ این روزهای فوتبال دنیا را جذب کند.

وعده حیرت انگیز؛ امباپه و هالند را به بارسا می آورم

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته دیگر انتخابات ریاست بارسلونا برگزار خواهد شد و تا به اینجا خوان لاپورتا و ویکتور فومنت شانس بیشتری نسبت به تونی فریکسا برای رسیدن به صندلی ریاست دارند.

فریکسا که زمانی سخنگوی باشگاه بود، امیدوار است بتواند در این فاصله اندک معادلات را به هم بزند.

 

 

1552554

 

 

او در مصاحبه با رادیو راک 1 کاتالونیا گفت:« هدف من جذب دو ستاره بزرگ و متفاوت برای خط حمله و یک مدافع باکیفیت است. پیغام من این است که بارسا تیمی قدرتمند، بزرگ و برای فتح همه جام ها باشد. همان چیزی که اعضای باشگاه و هواداران انتظارش را دارند.

این می تواند مبتنی بر واقعیت باشد نه توهم. می خواهم بارسلونایی متفاوت را برای فصل 22-2021 مهیا کنم. نمی خواهم نام این بازیکنان را فاش کنم چرا که ممکن است در راه مذاکرات به مشکل بخوریم. برنامه هایی برای تزریق 250 میلیون یورو به باشگاه دارم که کارمان در نقل و انتقالات را ساده تر خواهد کرد.»

 

 

1575211

 

 

فریکسا در مورد اینکه منظورش از دو مهاجم بزرگ، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه است، گفت:« معتقدم می توان هر دو بازیکن را جذب کرد.»

 

 

1574974

 

 

تمدید با مسیمسی عاشق بارسلوناست و وضعیت باشگاه را درک می کند. مطمئنم که تا زمان انتخاب رئیس جدید صبر خواهد کرد و پس از صحبت با او تصمیمش برای آینده را می گیرد.»

 

دیدگاه‌ها