کد خبر : 1739283 | 04 اسفند 1399 ساعت 15:40 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایران حسرت میزبانی از دست رفته را نمی خورد

لغو مسابقات نوجوانان و جوانان هندبال آسیا و جهان

در سال 2021 هیچ مسابقه ای در رده نوجوانان و جوانان در هندبال آسیا و جهان برگزار نخواهد شد.

لغو مسابقات نوجوانان و جوانان هندبال آسیا و جهان

به گزارش "ورزش سه"، امروز کنفدراسیون هندبال آسیا با ارسال نامه ای به کشور های شرکت کننده حاضر در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در بخش مردان اعلام‌ کرد که این مسابقات در سال ۲۰۲۱ در هیچ‌کدام از این رده های سنی برگزار نخواهد شد و مسابقات هندبال قهرمانی جهان در این دو رده سنی در جهان برگزار نمی شود و مسابقات به کلی کنسل شده است.


میترا نوری عضو هیت رئیسه فدراسیون هندبال ایران ضمن تایید این خبر پیرامون مسابقات در به "ورزش سه" گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح آسیا و جهان‌ فدراسیون جهانی هندبال تصمیم به لغو مسابقات جهانی هندبال گرفته و مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا در سال ۲۰۲۱  برگزار نمی شود.


وی افزود: مسابقات قهرمانی‌ نوجوانان آسیا در بخش مردان قرار بود به میزبانی کشور قزاقستان برگزار شود و مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی بحرین انجام شود که با توجه به همه گیری ویروس کرونا این رقابت ها به طور کلی کنسل شد.


گفتنی است؛ در ابتدا میزبانی مسابقات هندبال جوانان آسیا برعهده ایران و شهر شیراز بود که چندی پیش این میزبانی از ایران سلب و به بحرین واگذار شد. در نهایت هم این رقابت ها از سوی کنفدراسیون هندبال آسیا لغو شد تا ایران حسرت از دست دادن این میزبانی را نخورد.

 

دیدگاه‌ها