کد خبر : 1739286 | 04 اسفند 1399 ساعت 16:39 | 29K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

برخورد سرد؛ کومان بازیکنان بارسا را تحویل نگرفت

رونالد کومان پس از تساوی عجیب شب گذشته بارسا برابر کادیز عصبانی و ناامید بود.

برخورد سرد؛ کومان بازیکنان بارسا را تحویل نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز در دیداری که به نظر می رسید به راحتی پیروز خواهد شد، تن به تساوی ناباورانه برابر کادیز داد.

آبی اناری ها در نوکمپ تا دقیقه 89 با تک گل لیونل مسی از میهمان شان کادیز پیش بودند که اشتباه کلمنت لنگله و خطای او روی مهاجم کادیز، داور را مجاب به اعلام پنالتی کرد.

 

 

1575261

 

الکس فرناندز که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، پشت توپ قرار گرفت و خلاف جهت مارک آندره تراشتگن، دروازه بارسا را باز کرد. در دقایق باقیمانده هم توپی از خط دروازه عبور نکرد و بارسا دو امتیاز بسیار حیاتی را از دست داد.

 

رونالد کومان سرمربی بارسا طبق ادعای موندودپورتیوو، ثانیه هایی قبل از سوت داور، راهی رختکن شد و بر خلاف همیشه منتظر بازیکنانش نماند. او معمولا در تونل ورزشگاه با بازیکنانش دست می داد و به آنها جدای از هر نتیجه ای که در بازی رقم خورده بود، روحیه می داد اما این بار به قدری عصبانی بود که به رختکن رفت و حاضر نشد با بازیکنانش صحبت کند.

 

 

1575276

 

 

سرمربی هلندی در نشست خبری پس از بازی نیز چند بار تاکید کرد که بسیار ناامید است و اصلا انتظار این تساوی را نداشت. او از دست رفتن دو امتیاز را غیر قابل بخشش می داند و معتقد است بازیکنانش باید خیلی زودتر کار حریف را تمام می کردند.

لازم به ذکر است که بارسا چهارشنبه شب برابر الچه بازی دارد و کومان ساعت 13.30 امروز بازیکنانش را تمرین داد.

 

دیدگاه‌ها