کد خبر : 1739292 | 04 اسفند 1399 ساعت 15:53 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

آسپلیکوئتا:

هازارد را در چلسی هم می‌زدند ولی مصدوم نمی‌شد

مدافع اسپانیایی چلسی این حجم از بدشانسی برای ادن هازارد در رئال را باور نمی کند.

هازارد را در چلسی هم می‌زدند ولی مصدوم نمی‌شد

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد ستاره 130 میلیون یورویی رئال مادرید در حال تبدیل شدن به ناامیدکننده ترین خرید تاریخ رئال است. او 15 بهمن برای نهمین بار در یک سال و نیم گذشته مصدوم شد و برخی تردید دارند که بتواند بار دیگر به روزهای اوجش در چلسی برگردد.

 

 

1569174

 

 

هازارد به تازگی توانسته بود به ترکیب رئال برگردد ولی طبق گفته پزشکان باید 4 تا 6 هفته دیگر نیز به دور از میادین بماند؛ هرچند در چند روز گذشته بر خلاف پیش بینی ها به تمرینات رئال بازگشته و خوشبین است به بازی برابر اتلتیکو برسد.

هازارد از تابستان 2019 تا به امروز 243 روز را مصدوم بوده و 43 بازی رئال را از دست داده است.

 

 

1575300

 

 

سزار آسپلیکوئتا مدافع راست اسپانیایی چلسی که چند سال با هازارد هم تیمی بوده، در مورد بدشانسی های ستاره بلژیکی در رئال گفت:« واقعا عجیب است. در چلسی بارها هازارد را در زمین می زدند و او بلند می شد و به کار ادامه می داد. ادن به ندرت مصدوم می شد و همیشه ستاره چلسی بود اما دیدن مصدومیت های متوالی او در رئال برای من هم غم انگیز است و می دانم که خودش هم روزهای سختی را پشت سر می گذارد.

او همیشه می گفت رویایم بازی برای رئال است اما این حجم از بدشانسی تاسف بر انگیز است. ادن به 4 بازی خوب متوالی نیاز دارد تا بتواند پاسخ انتقادات را بدهد. امیدوارم او بتواند بر مصدومیت غلبه کند و برای رئال همان بازیکنی شود که همه انتظار دارند.»

 

دیدگاه‌ها