کد خبر : 1739303 | 04 اسفند 1399 ساعت 16:29 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

به فکری هیچ اولتیماتومی نداده ایم

نظری: درخواست وزیر برای ابقای فکری کذب است

سخنگوی باشگاه استقلال تماس مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برای حمایت هیئت مدیره از محمود فکری را تکذیب کرد.

نظری: درخواست وزیر برای ابقای فکری کذب است

به گزارش "ورزش سه"، حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در یک نشست خبری که به صورت آنلاین از پیج اینستاگرام استقلال پخش می شد، هرگونه تماس از سوی وزیرورزش برای حمایت اعضای هیئت مدیره از محمود فکری را تکذیب کرد.


نظری در پاسخ به این سوال که در جلسه چند شب پیش، برخی از اعضای هیئت مدیره از ابقای محمود فکری ناراحت شده اند، گفت: در ابتدا باید بگویم شایعه‌ای طی یکی دو روز اخیر مطرح شد که در جلسه هیئت مدیره، مدیرعامل باشگاه تماسی با وزیرورزش گرفته است یا بالعکس و این تماس را روی آیفون گذاشته اند. شایعه شده بود که وزیر ورزش به هیئت مدیره و مدیرعامل تأکید کرده اند که حتما از محمود فکری حمایت کنید که این مسئله از اساس کذب است و هرگز همچین تماسی برقرار نشده است.


سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: هیئت مدیره به همراه مدیرعامل محترم همانطور که در روزهای اخیر به صورت جسته و گریخته در رسانه ها شاهد آن بودید که ما از سرمربی حمایت کردیم، حمایت می کنیم و حمایت خواهیم کرد. آقای فکری سرمربی ماست و طبیعی است زمانی که ایشان را به عنوان سرمربی انتخاب کرده ایم، همیشه تلاش ما بر این بوده تا ایشان بهترین نتایج را بگیرند.


نظری در مورد اینکه برای دو بازی آینده به فکری فرصت داده شده است، گفت: ما هیچ اولتیماتومی به فکری نداده‌ایم و هیچ جا مطرح نشده است که ایشان بنا است دو بازی یا بیست بازی دیگر به عنوان سرمربی ما فعالیت کند. هیئت مدیره فکری را به‌ عنوان سرمربی انتخاب و از انتخابش دفاع کرده است.

 


وی گفت: ما باز هم حمایت خواهیم کرد، اما اینکه آقای فکری در ادامه چه نتایجی بگیرد، بستگی به کادر فنی، بازیکنان و تیم مدیریتی باشگاه دارد و همه ما تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتایج را بدست بیاوریم. فکری سرمربی ما است و حتما حمایت خود  از او را ادامه می‌دهیم. مطمئنیم حمایت تمام کسانی که به نوعی با باشگاه در ارتباطند از جمله پیشکسوتان، مدیران ادواری، مدیران فعلی و هواداران برای یک هدف یعنی تعالی استقلال متحد شویم بی‌تردید بهترین نتایج را خواهیم گرفت. کسانی که دوست دارند کمک کنند، بپذیرند که افراد دیگری اکنون در استقلال مسئولیت دارند. امروز شرایطی داریم که اگر انسجام و اتحاد ما بیشتر شود، می‌توانیم بار دیگر به صدر جدول بازگشته و انتهای فصل قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها