کد خبر : 1739308 | 04 اسفند 1399 ساعت 16:33 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

کلافگی سیمئونه؛ اتلتیکو با یک لشگر مصدوم در رومانی

اتلتیکو مادرید در حالی به بخارست رومانی رفته است که تعدادی از بازیکنان تاثیرگذارش را در اختیار ندارد.

کلافگی سیمئونه؛ اتلتیکو با یک لشگر مصدوم در رومانی

به گزارش "ورزش سه"، مروری بر لیست بازیکنان اعزام شده اتلتیکو به بخارست برای بازی مقابل چلسی در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نشان می‌دهد تیم تحت هدایت دیه گو سیمئونه برای موفقیت در این بازی کار سختی دارد چرا که  این تیم با چند غایب وارد میدان می‌شود.

 

 

1552932

 

 

اتلتیکو مادرید روز گذشته به بخارست سفر کرد تا خود را برای مصاف سه شنبه شب مقابل چلسی آماده کند اما برای حضور در دیدار سه‌شنبه شب غایبین زیادی دارد. یانیک کاراسکو، شیمه ورسالیکو، خوزه ماریا خیمنز، هکتور هررا و کیه ران تیریپر به دلایل مختلف در جمع شاگردان سیمئونه برای دیدار مقابل آبی‌پوشان لندنی حضور نخواهند داشت.

کاراسکو، خیمنز و ورسالیکو هنوز به دلیل مصدومیت بیرون نشسته‌اند و خیمنز هم در جریان دیدار مقابل لوانته مصدوم شد و در بازی لیگ قهرمانان این تیم حضور نخواهد داشت. هررا به کرونا مبتلا شده و کیه ران تریپیر هم دوران محرومیت خود را پشت سر می‌گذارد. این 5 غایب یعنی سیمئونه تنها 17 بازیکن برای بازی در اختیار دارد و به همین دلیل رومان، گارسیا، سانچز، کاملو از تیم‌های پایه به تیم اصلی دعوت شده‌اند.

 

 

1567495

 

 

فهرست کامل بازیکنان اتلتیکو برای دیدار مقابل چلسی: 

یان اوبلاک – گریبیچ – رومان – رنان لودی – استفان ساویچ – فیلیپه – ماریو هرموسو – آلوارو گارسیا – ریکارد سانچز – جفری کندوگبیا – لوکاس توریرا – کوکه – سائول نیگوئز – توماس لمار – مارکوس یورنته – ویتولو – ژوائو فلیکس – لوئیس سوارز – آنخل کوریا – موسی دمبله و سرخیو کاملو.

دیدگاه‌ها