کد خبر : 1739314 | 04 اسفند 1399 ساعت 16:53 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

فیلیپه لوئیس:

هازارد 5 دقیقه قبل بازی، ماریو کارت بازی می کرد

هم تیمی سابق ادن هازارد معتقد است یکی از مشکلات ادن هازارد، خوب تمرین نکردن و نیز عدم جاه طلبی اوست.

هازارد 5 دقیقه قبل بازی، ماریو کارت بازی می کرد

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد تابستان 2019 با قراردادی 100 + 30 میلیون یورویی راهی رئال مادرید شد. او 7 فصل خوب را در چلسی پشت سر گذاشته بود ولی رویایش بازی در رئال مادرید بود و به هدف خود نیز رسید.

دوران حضور هازارد در رئال اما ناامیدکننده پیش رفته و او در یک سال و نیم اخیر، 9 بار مصدوم شده است. بسیاری تردید دارند او به روزهای اوجش در چلسی برگردد. فیلیپه لوئیس هم تیمی برزیلی هازارد در چلسی، در مصاحبه با دیلی میل گفت که ستاره بلژیکی خوب تمرین نمی کند.

 

 

1570720

 

 

لوئیس در این رابطه گفت:« هازارد متاسفانه خوب تمرین نمی کند. یادم است قبل از رفتن به زمین مسابقه و در هنگامی که در رختکن حضور داشتیم، ادن مشغول بازی ماریو‌کارت بود‍. 5 دقیقه مانده بود بازی شروع شود ولی همچنان مشغول بازی بود.

مربی به ما دستور می‌داد 10 دقیقه آزاد باشیم و بعد به زمین برویم و در آن حالت هم هازارد مشغول بازی بود تا در نهایت بر سر او داد می‌زد اما هازارد با خونسردی می‌گفت نگران نباشید و فقط توپ را به من برسانید!

 

 

1575324

 


هازارد در کنار نیمار بهترین بازیکنی است که کنارش بازی کرده ام. مسی هم بهترین بازیکنی است که برابرش قرار گرفته ام. فکر می کنم هازارد کمی مشکل جاه طلبی دارد. اینکه مثلا به خودش بگوید می خواهم بهترین بازیکن جهان شوم چون فکر می کنم اگر اراده کند می تواند این کار را انجام دهد.»

دیدگاه‌ها