کد خبر : 1739333 | 04 اسفند 1399 ساعت 18:09 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

آسپلیکوئتا: می دانیم سوارز چه مهاجم بزرگی است

سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان چلسی مدعی شد آنها از قدرت اتلتیکومادرید خبر دارند.

آسپلیکوئتا: می دانیم سوارز چه مهاجم بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی زیر نظر توماس توخل شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده و حالا از شانس بیشتری برای صعود مقابل اتلتیکومادرید به دور بعدی برخوردار است. سزار آسپلیکوئتا در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافت و به تمجید از لوییس سوارز، گلزن باتجربه حریف پرداخته است.

 

سزار آسپلیکوئتا گفت: "توماس توخل از روز اول کاملا به وضوح گفت که چه چیزی از ما می خواهد. ما سعی کرده ایم خواسته های او را در هر بازی تکرار کنیم. ما چند نتیجه خوب گرفته ایم و این روند به ما اعتماد به نفس می دهد. ما روز شنبه به خاطر از دست دادن امتیاز برابر ساوتهمپتون ناامید شدیم، اما حالا لیگ قهرمانان را پیش رو داریم.

 

1537016

 

اتلتیکومادرید تیم بسیار خوبی بوده و در صدر جدول لیگ اسپانیا قرار دارد. ما می دانیم که با تیمی بسیار قدرتمند و با تجربه در لیگ قهرمانان روبرو هستیم. بازیکنان اتلتیکو چند سال است زیر نظر دیگو سیمئونه بازی کرده اند. ما در خارج از خانه بازی می کنیم، اما می خواهیم بازی خودمان را ارائه دهیم.

 

هر دو تیم در آخرین بازی خود موفق به پیروزی نشدند، اما می دانیم که اتلتیکو مادرید تجربه فوق العاده ای دارد. آنها بازیکنان بزرگی در اختیار داشته و تیمی مستحکم هستند. ما این بازی را بسیار جدی می گیریم و می دانیم نبرد سختی در انتظارمان خواهد بود.

 

رویارویی با لوییس سوارز؟ بهترین راه برای دفاع در مقابل او دور نگه داشتن سوارز از دروازه بوده و این بسته به یک کار تیمی است. وقتی سوارز در لیورپول یا بارسلونا بود برابر او بازی کرده ام و می دانم که چه مهاجم بزرگی است. بنابراین ما سعی می کنیم به صورت تیمی برابر او دفاع کنیم و اطمینان یابیم که او از دروازه ما دور است."

دیدگاه‌ها