کد خبر : 1739334 | 04 اسفند 1399 ساعت 18:12 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

چهار شات ویژه از سرمربی دیروز و امروز تراکتور

پیش از شروع تمرین امروز تراکتور شاهد خوش و بش سرمربی فعلی و قبلی تراکتور بودیم.

چهار شات ویژه از سرمربی دیروز و امروز تراکتور

به گزارش ورزش سه؛ مسعود شجاعی بعد از برکناری علیرضا منصوریان با توجه به اینکه تراکتور در کوران رقابت ها قرار داشت و فرصتی برای انتخاب سرمربی نبود، بالاجبار به عنوان بازیکن-سرمربی هدایت سرخ پوشان را به عهده گرفت.

 

شجاعی توانست با کسب نتایج نسبتا خوب، تراکتور را تا پایان نیم فصل اول برساند و بعد از آن اعلام کرد که دیگر نمی خواهد به عنوان سرمربی در تیم فعالیت کند و در نیم فصل دوم فقط به عنوان بازیکن برای تراکتور بازی خواهد کرد.

 

بعد از این اتفاق، تراکتوری ها تلاش خود برای جذب سرمربی را جدی تر از پیش کرده و در نهایت رسول خطیبی را برای هدایت تیم شان انتخاب کردند؛ مربی که 15 سال پیش در الشارجه با مسعود شجاعی هم تیمی بود.

 

شجاعی که به دلیل تعطیلی تمرینات تراکتور در تهران حضور داشت، شب گذشته خود را به تبریز رساند و ظهر امروز نیز در مراسم معارفه خطیبی حاضر بود. بعد از این مراسم تراکتوری ها اولین جلسه تمرینی خود را با سرمربی جدیدشان برگزار کردند؛ تمرینی که پیش از شروع آن شاهد خوش و بش جالب سرمربی قبلی و جدید بودیم.

 

شجاعی و خطیبی به صورت همزمان وارد محل تمرین شدند و در حالی که باهم در حال بگو و بخند بودند به جمع اعضای تیم اضافه شدند تا تمرین سرخ پوشان برای نیم فصل دوم رسما کلید بخورد.

 

1575339

 

1575340

 

1575341

دیدگاه‌ها