کد خبر : 1739336 | 04 اسفند 1399 ساعت 18:26 | 52.2K بازدید | 104 دیدگاه

رقابت 10 عنصر دفاعی برای یک جایزه؛

شما بگویید: بهترین مدافع نیم فصل اول لیگ ایران؟

مدافعان تیم های لیگ برتری، نقش پررنگی در موفقیت یا ناکامی تیم خود در نیم فصل اول ایفا کردند.

شما بگویید: بهترین مدافع نیم فصل اول لیگ ایران؟

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل اول لیگ برتر در حالی به پایان رسید که پرسپولیس با کمترین تعداد گل خورده، عنوان بهترین خط دفاعی فصل را از آن خود کرد اما در دیگر تیم ها نیز مهره های شاخصی از نظر دفاعی حضور داشتند و شاید در نیم فصل دوم حتی در تیم های دیگری توپ بزنند.

 

از پرسپولیس، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان بهترین بازیکنان خط دفاعی بودند. کنعانی با وجود دوری چند هفته ای، نقش پررنگی در ترکیب پرسپولیس داشت و سیدجلال حسینی هم که در 39 سالگی، در بُعد دفاعی و هجومی برای پرسپولیسی ها درخشید.

 

وریا غفوری نماینده استقلال در این نظرسنجی است او به عنوان کاپیتان در تیم استقلال حضور دارد و این فصل در چند بازی به عنوان وینگر هم نقش آفرینی کرد. موسی کولیبالی که در تیم منتخب تحریریه ورزش سه نیز حضور داشت، به نظرسنجی مردمی هم راه یافته و در کنار مسیح زاهدی، مدافع میانی جنگنده مس رفسنجان و محمد اهل شاخه از صنعت نفت آبادان حضور دارد.

 

شاید پدیده این فهرست، امیرمحمد هوشمند مدافع میانی تیم آلومینیوم اراک باشد که با قرارداد بسیار پایین راهی این تیم شد اما درخشید و مورد توجه قرار گرفت.

 

امید نورافکن دیگر بازیکن سپاهانی این فهرست به شمار می‌رود که در پست دفاع چپ نقش آفرینی کرد. دیگر دفاع کناری این لیست فرشاد محمدی مهر بازیکن سابق استقلال و کنونی ذوب آهن است و همچنین ابوالفضل جلالی بازیکن جوان سایپا که در پست دفاع چپ بازی می‌کند، خود را به این فهرست رسانده است.

 

شما مخاطبان وبسایت ورزش سه می‌توانید در صفحه اصلی سایت به بهترین مدافع نیم فصل اول رای بدهید و اینجا نیز دلایل خود را برایمان بنویسید و با دیگر کاربران بحث کنید.

دیدگاه‌ها