کد خبر : 1739340 | 04 اسفند 1399 ساعت 19:00 | 80.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن جوان استقلال در آستانه جدایی

سینا خادم پور که پس از درخشش در جام جهانی جوانان ۲۰۱۷ کره جنوبی توسط مدیریت استقلال با عقد قرارداد طولانی مدت به جمع آبی پوشان اضافه شده بود، حالا در آستانه جدایی قرار گرفته است.

بازیکن جوان استقلال در آستانه جدایی

به گزارش "ورزش سه"، اخبار موثق حاکی از آن است روز گذشته هافبک جوان استقلال در یکی از هتل های شمال تهران مذاکرات خود با باشگاه رقیب را آغاز کرده است. هافبک دفاعی جوان استقلال پیش از این مورد توجه تیم های پایتخت نشین قرار گرفته بود اما به دلیل قرارداد داشتن با استقلال نتوانست از جمع آبی پوشان جدا شود.

 

1206539

 

سینا خادم پور که در جام جهانی جوانان ۲۰۱۷ در فهرست برترین هافبک ها در رده سنی زیر ۲۰ سال قرار گرفته بود، فصل گذشته توسط فرهاد مجیدی در ۸ بازی برای آبی پوشان به میدان رفت اما در نیم فصل گذشته فکری حتی یک دقیقه هم از او بازی نگرفت. از طرفی پرداخت نشدن مطالباتش اجازه فسخ قرارداد با آبی ها را به او میدهد و این بازیکن می‌تواند فسخ یک طرفه کند.

 

خادم پور ابتدای فصل گذشته هم قصد جدایی از استقلال را داشت که آندره‌آ استراماچونی اجازه جدایی به این هافبک دفاعی جوان را نداد اما حالا باتوجه به بازی نیمکت نشینی مداوم او، احتمال جدایی اش بسیار بالاست.

 

 

1539458

دیدگاه‌ها