کد خبر : 1739346 | 04 اسفند 1399 ساعت 18:54 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

کینگزلی کومان:

گلزنی در فینال لیگ قهرمانان؟ شرایطم عوض نشد

کینگزلی کومان شرایط سفر در دوران ویروس کرونا را طاقت فرسا توصیف کرده است.

گلزنی در فینال لیگ قهرمانان؟ شرایطم عوض نشد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل گذشته با تک گل کینگزلی کومان، ستاره جوان و فرانسوی خود موفق به غلبه بر پاری سن ژرمن شده و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل لاتزیو در همین تورنمنت، کینگزلی کومان مدعی شد او قبل از گلزنی در فینال نیز بازیکن مهمی برای بایرن بوده و شرایط این بازیکن تغییر نکرده است.

 

شرایط حاکم شده به علت شیوع ویروس کرونا: "قوانین و مقررات زیادی در این رابطه وجود دارد و آزمایش های زیادی نیز گرفته می شود. اما ما باید تمام این اقدامات احتیاطی را انجام داده تا بتوانیم به فوتبال بازی کردن ادامه دهیم و این بسیار مهم است."

 

1521926

 

دیدار مقابل لاتزیو: "سفرهای اخیر بسیار طاقت فرسا بود و ما بازیکنان چندانی برای حضور در ترکیب در اختیار نداشتیم. اما فردا یک مسابقه در لیگ قهرمانان پیش رو داریم و بی شک همه تلاش خود را برای کسب پیروزی در بازی مقابل لاتزیو انجام خواهیم داد. شرایط من بعد از گلزنی در فینال لیگ قهرمانان فصل قبل تغییری نکرده و البته من در حال حاضر اعتماد به نفس بیشتری دارم. من فکر می کنم تا قبل از فینال جایگاه مهمی در بایرن مونیخ داشتم."

 

آسیب دیدگی کورنتین تولیسو: "شرایط سختی برای تولیسو رخ داده است و من می دانم او در حال حاضر چه حسی دارد. من می دانم بازگشت به شرایط آرمانی چقدر سخت است و شما باید با تمام توان تلاش کنید و من در این شرایط با تولیسو همدردی می کنم."

دیدگاه‌ها