کد خبر : 1739348 | 04 اسفند 1399 ساعت 19:03 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

چیرو ایموبیله:

غلبه بر لواندوفسکی و رونالدو خوشحالم کرد

چیرو ایموبیله مدعی شد رابرت لواندوفسکی بهترین مهاجم نوک فوتبال جهان است.

غلبه بر لواندوفسکی و رونالدو خوشحالم کرد

به گزارش "ورزش سه"، چیرو ایموبیله، ستاره ایتالیایی لاتزیو فصل گذشته در نبردی هیجان انگیز برای تصاحب کفش طلا برابر رابرت لواندوفسکی پیروز شده و این جایزه ارزشمند را نصیب خود کرد. در آستانه تقابل دو تیم لاتزیو و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، چیرو ایموبیله کسب این جایزه در کورس با لواندوفسکی را شیرین و خوشحال کننده توصیف کرده است.

 

1530828

 

چیرو ایموبیله گفت: "چنین قرعه ای را باید به مثابه یک پاداش برای خودمان بدانیم. بازی کردن مقابل بهترین باشگاه ها رضایت و انگیزه اضافی برای شما به ارمغان می آورد. بدیهی است که بازی بسیار دشواری پیش روی ما خواهد بود. سبک بازی خود را تغییر نخواهیم داد و سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد خود را در هر دو دیدار ارائه دهیم. می دانیم برای ارائه نمایشی خوب برابر بایرن مونیخ باید بهتر از همیشه عمل کنیم. بی تردید  ما به اندازه بازی های قبلی روی دروازه بایرن مونیخ فرصت نخواهیم داشت، بنابراین باید در استفاده از موقعیت های خود تمرکز کنیم.

 

رویارویی با رابرت لواندوفسکی؟ او هرگز از عملکرد خود رضایت کامل پیدا نمی کند. او هر سال تلاش می کند تا پیشرفت کرده و از حد خود فراتر رود، حتی اگر سال قبل عملکردی فوق العاده ارائه داده باشد. لواندوفسکی یک مهاجم کامل و از نظر من در حال حاضر بهترین شماره 9 جهان است، بنابراین باید بسیار مراقب باشیم. اینکه لواندوفسکی را در کورس جایزه کفش طلا شکست دادم فوق العاده بود. به چالش کشیدن بازیکنان بزرگی مانند او و کریستیانو رونالدو به شدت باعث خوشحالی من شد."

دیدگاه‌ها