کد خبر : 1739359 | 04 اسفند 1399 ساعت 19:32 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

برد الدحیل در حساس‌ترین بازی هفته؛

علی کریمی نه، علی کرمی پاس گل داد (عکس)

الدحیل موفق شد در حساس ترین دیدار هفته لیگ ستارگان قطر، با پاس گل بازیکن ایرانی الاصل خود به پیروزی برسد.

علی کریمی نه، علی کرمی پاس گل داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر با یک دیدار حساس میان تیم های دوم و چهارم جدول رده بندی آغاز شد که در این بازی الدحیل موفق شد در استادیوم الغرافه با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود عبور کرده و جایگاهش در رده دوم  جدول را مستحکم کند.


در این بازی که علی کریمی بازیکن ایرانی الدحیل روی نیمکت ذخیره ها قرار داشت، ابتدا الدحیل به گل رسید. ارسال یک ضربه کرنر به روی دروازه با دفع توپ از سوی یوسف حسن سنگربان الغرافه مواجه شد اما توپ برگشتی را محمد مونتاری مهاجم بلند قامت الدحیل با یک شوت محکم وارد دروازه این تیم کرد.


دقایقی بعد و در دقیقه 24 مسابقه الغرافه روی یک موقعیت درون محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد. جاناتان کودجیا بازیکن ساحل عاجی الغرافه در حالی این ضربه پنالتی را وارد دروازه کرد که صالح زکریا سنگربان الدحیل جهت توپ را درست تشخیص داده بود و ضربه این بازیکن از زیر بغل او به درون دروازه رفت.

 

1575358


در حالیکه بازی در نیمه نخست رو به پایان بود، حرکت خوب علی کرمی بازیکن قطری و ایرانی الاصل الدحیل از سمت چپ این تیم، باعث شکل گیری یک حمله شد که سانتر این بازیکن با ضربه سر دودو مهاجم برزیلی الدحیل همراه شد و گل دوم این تیم به ثمر رسید.


در دقیقه 61 علی کریمی دیگر بازیکن ایرانی الدحیل به جای کریم بودیاف به بازی آمد اما نتیجه نیمه نخست در پایان بازی نیز باقی ماند تا شاگردان صبر لموشی با یک پیروزی مهم 34 امتیازی شده و تقریبا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برای فصل بعد قطعی کنند.


علی کرمی که به عنوان علی مال الله نیز شناخته می شود، بازیکن ایرانی الاصل الدحیل است که اصالتش به عسلویه بازمیگردد. او 21 سال سن دارد و فوتبال حرفه ای اش را چهار سال پیش در آکادمی اسپایر آغاز کرد و در واقع جزو استعدادهای کشف شده توسط این آکادمی عریض و طویل محسوب می‌شود.

 

1575356

 


او سپس به تیم فوتبال لوآنسای اسپانیا وارد شد که توسط آکادمی اسپایر خریداری شده و بازیکنان جوان قطری به این باشگاه منتقل می‌شوند تا تجربه کسب کنند. این مدافع راست کوتاه قامت در 18 سالگی به عضویت تیم الوکره درآمد و حالا پس از سه سال، راهی الدحیل شده است. البته انتقال او به صورت قرضی تا پایان سال است.


عکس او در پوستر پیش از آغاز بازی توسط رسانه رسمی الدحیل منتشر شد. این بازیکن با پیراهن شماره 3 در این تیم توپ می زند و امروز عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت.

 

1575357

دیدگاه‌ها