کد خبر : 1739363 | 04 اسفند 1399 ساعت 20:07 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات جذاب ماه مارس در فوتبال اسپانیا

شاعر فوتبال و ثبت آخرین گل در لباس بارسلونا

در ماه مارس اتفاقات جذابی در فوتبال اسپانیا رخ داده که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

شاعر فوتبال و ثبت آخرین گل در لباس بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه دیگر تا آغاز ماه مارس میلادی باقی مانده است؛ ماهی که فوتبال اسپانیا و لالیگا در آن شاهد اتفاقات جذابی بوده است که در اینجا قصد داریم به چند نمونه از آن ها اشاره کنیم.

 

آخرین گل رونالدینیو برای بارسا
اول ماه مارس 2008 بود که بارسلونا برای توقف روند ناکامی خود در ویسنته کالدرون مقابل اتلتیکومادرید قرار گرفت. ژاوی هرناندز، بازی ساز اسپانیایی بارسلونا، پاس بسیار خوبی برای رونالدینیو ارسال کرد و این بازیکن نیز مطابق معمول حرکت فوق العاده جذابی را به نمایش گذاشت و با یک ضربه برگردان دروازه حریف را باز کرد. این نمونه دیگری از استعداد خارق العاده بازیکن مهربان برزیلی بود. او در این بازی هفتادمین گل خود در 145 مسابقه برای بارسا را به ثمر رساند که اتفاقاً به آخرین گلش برای این تیم نیز تبدیل شد. این اتفاق در حالی رخ داد که رونالدینیو تنها 28 سال سن داشت اما مسائل مربوط به آمادگی بدنی باعث شد که او در تابستان نوکمپ را ترک کند و راهی میلان شود.

 

 

1575367

 

 

گل راکتیچ و ثبت یک رکورد برای بارسا
بارسلونا در الکلاسیکوی مارس 2019 موفق شد برابر رئال مادرید به پیروزی برسد. ارسال سرخی روبرتو به پشت مدافعان رئال باعث شد ایوان راکیتیچ در موقعیتی تک به تک قرار گیرد و در زاویه ای تقریباً بسته دروازه تیبو کورتوا را باز کند؛ موضوعی که باعث شد بارسلونا به رکورد چهارمین پیروزی متوالی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دست پیدا کند.

 

 

1575371

 

 

وو لی و تاریخ سازی برای چینی ها در لالیگا
وو لی ستاره چینی اسپانیول دست به یک تاریخ سازی بزرگ زد. ستاره سابق شانگهای خیلی زود توانست تاثیر خود را در تیم اسپانیایی به نمایش بگذارد و در نبرد تیم‌های پایین جدولی در مقابل وایادولید موفق به گلزنی شد. این اتفاق در حالی رخ داد که او چند هفته پیش برای اسپانیول پاس گل داده بود.  این گلزنی باعث شد که او به اولین گلزن چینی بعد از یک دهه تبدیل شود که در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی موفق به گلزنی شده است.

 

 

1575370

 

 

لحظات تلخ و شیرین برای دیه گو فورلان
5 مارس 2011 برای هواداران اتلتیکو مادرید و ویارئال در ویسنته کالدرون روز تلخی بود. جایی که فورلان با پیراهن روخی بلانکو در برابر تیم سابق خود موفق به گلزنی شد و به همین خاطر شادی بعد از گل بی سر و صدایی از خود به نمایش گذاشت. این همچنین آخرین گل از 128 گل فورلان در 240 بازی لالیگا به حساب می‌آمد. موضوعی که باعث شد او جزو معدود بازیکنانی باشد که با دو تیم به جایزه پیچیچی رسیده است. او همچنین در پایان فصل از اتلتیکو جدا شد و راهی فوتبال ایتالیا شد.

 

 

1575369

 

 

انتقال ردوندو به رئال مادرید
26 سال پیش هواداران رئال مادرید از جذب یک هافبک جدید به نام ردوندو بسیار هیجان زده شدند. ستاره آرژانتینی از تنریف به جمع کهکشانی ها منتقل شد و خیلی زود به ترکیب اصلی این تیم راه یافت. از طرفی او سریع موفق شد برای رئال گلزنی کند اگرچه وظیفه اصلی اش این کار نبود. در واقع ردوندو برای اداره خط هافبک رئال مادرید به خدمت گرفته شد و با اقتدار کامل نیز این کار را انجام داد چرا که در طول شش فصل دو جام لالیگا با این تیم به دست آورد.

 

 

1575368

 

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها