کد خبر : 1739392 | 04 اسفند 1399 ساعت 23:20 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

وینیسیوس:

می خواهم برای همیشه در رئال مادرید بمانم

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، می گوید هیچ قصدی برای ترک این تیم ندارد.

می خواهم برای همیشه در رئال مادرید بمانم

به گزارش "ورزش سه"، هواداران رئال مادرید بعد از گذشت دو فصل و نیم هنوز منتظر بهترین نسخه وینیسیوس جونیور هستند. ستاره برزیلی طی یکی دو فصل اخیر بسیار پرنوسان ظاهر شده و در رسیدن به ثبات کامل ناکام بوده است؛ موضوعی که باعث شده طی ماه‌های اخیر شایعاتی درباره جدایی این بازیکن جوان از جمع شاگردان زین الدین زیدان به گوش برسد.

 

 

1567463

 

 

وینیسیوس اکنون در مصاحبه ای به شایعات جدایی قرضی از رئال مادرید واکنش نشان داده و می‌گوید: " نه، من همیشه روی بودن در رئال مادرید متمرکز هستم، این که در کنار بهترین بازیکنان باشند و از آنها یاد بگیرم. من 20 ساله هستم و به نظر می رسد سالهاست که بازی می کنم اما هنوز در ابتدای کارم هستم.

 

من چیزهای زیادی از بازیکنانی که اینجا هستند و کسانی که در پست من بازی می کنند یاد می گیرم. من می خواهم برای همیشه در رئال مادرید بمانم."

 

 

1537580

 

 

وینیسیوس در حالی از علاقه خود برای ماندن در رئال مادرید صحبت کرده که در ژانویه گزارشات حاکی از آن بود که او در آستانه انتقال قرضی به لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. همچنین از تیم‌هایی نظیر آرسنال، تاتنهام و لیورپول به عنوان مشتریان این بازیکن نام برده شد اما ستاره برزیلی نهایتاً در لوس بلانکوس ماندگار شد.

دیدگاه‌ها