کد خبر : 1739430 | 05 اسفند 1399 ساعت 08:23 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

عاشورزاده: عناوین بهتری را در تکواندو کسب خواهم کرد

ملی‌پوش تکواندو کشورمان گفت: زمانی تکواندو را کنار خواهم گذاشت که قطعا عناوین بهتری به افتخاراتم اضافه خواهد شد.

عاشورزاده: عناوین بهتری را در تکواندو کسب خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فرزان عاشورزاده در خصوص برگزاری مسابقات لیگ تکواندو امسال، اظهار داشت: بیشتر از هر موضوعی که برای تکواندوی ایران حایز اهمیت داشت، برگزاری مسابقات لیگ‌های مختلف باشگاهها بود. تکواندوی ایران توانست در شرایط کرونایی رقابت جذاب و دیدنی را به معرض نمایش بگذارد و به نظم و انضباط برسد. من هم تصمیم گرفتم بعد از رفع کامل مصدومیتم در رقابتهای لیگ شرکت کنم تا دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شوم. بعد از صحبت‌های که با فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو داشتم در پیکارهای لیگ شرکت کردم. 

 

وی درباره حضور مجدد در اردوی تیم ملی تکواندو بزرگسالان، یادآور شد: بعد از موفقیت در رقابتهای لیگ برتر تکواندو در اردوی مرحله قبلی و ماه گذشته به جمع اردونشینان تیم ملی اضافه شدم.

عاشورزاده با اشاره به اینکه در سفر به بلغارستان همراه تیم ملی تکواندو نخواهد بود، عنوان کرد: شش نفری که سال گذشته در انتخابی قهرمانی آسیا شرکت داشتند و به اضافه دو نفری که سهمیه بازی‌های المپیک توکیو را دارند جز نفرات اعزامی تیم ملی تکواندو به رقابتهای بلغارستان خواهند بود. بعد از مسابقات بلغارستان با صلاح و نظر کادر فنی دوباره فعالیت و تمرینات خود را در اردوی تیم ملی از سر می‌گیرم تا در در مرحله بعدی، آماده رقابتهای بین‌المللی شوم. 

 

بازیکن تیم لوازم خانگی کن در مورد کسب مقام نایب قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر تکواندو سال 99 هم گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای، تلاش بازیکنان لوازم خانگی کن ارزشمند بود. در بازی فینال متاسفانه در مقابل شهرداری ورامین شکست خوردیم و نایب قهرمان لیگ برتر تکواندو شدیم

قهرمان تکواندو جهان در پاسخ به این سوال که چرا در بازی فینال شرکت نکرد، اذعان داشت: با صلاحدید کادر فنی تیم لوازم خانگی در ترکیب بازی فینال قرار نگرفتم و من به این تصمیم مربیان احترام گذاشتم.

 

دارنده مدال بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون درباره اینکه در سال 2018 و 2019 مدال‌های زیادی به دست آورده، تاکید کرد: هر کارشناس نظر خودش را می‌دهد. من سال گذشته در چند رقابت شرکت کردم و دست پر از آن پیکارها بازگشتم. چندین سال تلاش کردم در مسابقات متعددی مدال گرفتم. همه انتظار دارند هر ورزشکاری که قهرمان می‌شود همیشه برنده مدال طلا باشد. ولی ماهیت ورزش این طور نیست، فراز و نشیب ‌های زیادی دارد و این مسئله طبیعی است.

 

عاشورزاده خاطرنشان کرد: در طول این شش سالی که عضو تیم ملی بودم در ابتدای مسیرم عملکرد خوبی داشتم و همه انتظار داشتند از سکوی قهرمانی پایین نیاییم، این نگاه درست نبود. برای هیچ قهرمانی در هر رشته‌ای که فعالیت می‌کند، این دیدگاه درست نیست. در این دوره از بازی‌های المپیک نتوانستم سهمیه بگیرم، ولی تلاش می‌کنم در دوره‌‌های بعدی به المپیک برسم و در رقابت های جهانی باز هم شایستگی خود را ثابت خواهم کرد. مطمئنا روزی می‌رسد که دوباره مدال‌های بهتری از سالهای گذشته می‌گیرم و موفقیت‌هایم را مجددا تکرار می‌کنم. زمانی تکواندو را کنار خواهم گذاشت که قطعا عناوین بهتری به افتخاراتم اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها