کد خبر : 1739441 | 05 اسفند 1399 ساعت 09:35 | 31.3K بازدید | 1 دیدگاه

پورتو؛ شبی که می توانست برای علیپور رویایی شود

علی علیپور که تاکنون موفق به گل زنی در لیگ برتر پرتغال نشده می توانست در بازی با پورتو شبی رویایی برای خود رقم بزند.

پورتو؛ شبی که می توانست برای علیپور رویایی شود 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی با بلننسس در هفته دهم لیگ برتر پرتغال علی علیپور در لیگ برتر پرتغال هنوز حضور در ترکیب ثابت تیم ماریتیمو را تجربه نکرده است که در تماشاگران تیم ماریتیمو در توئیت های خود می گویند این یکی از اشتباهات مندس است. به این خاطر که بعداز این بازی مندس گفته بود با حضور علی علیپور ما در بازپس گیری توپ و هم چنین طرح حملات ناگهانی به تیم بهتری تبدیل شده ایم. البته بعداز این بازی مصدومیت علی علیپور در بازی جام حذفی او را از ترکیب اصلی تیم دور کرد اما حالا که دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته و آماده حضور در ترکیب ثابت تیم است به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان می شود. 

 

علی علیپور در بازی با پورتو از دقیقه 74 به جای جو ئل وارد میدان شد که در بازی های اخیر نتوانسته انتظارات تیم در فاز تهاجمی را بر آورده کند. با این حال علی علیپور در همین فرصت کم می توانست دروازه پورتو را باز کند و شب رویایی برای خود رقم بزند؛ جایی که با یک فرار عالی با دروازه بان پورتو تک به تک شد اما ضربه اش را به آن خوبی که باید تبدیل به گل می شد؛ نزد و اتفاقات در دقایق پایانی به ضرر تیم ماریتیمو رقم خورد و این تیم با پنالتی که داد بازی را دو بر یک باخت. در شبی که امیر عابدزاده در بازگشت دوباره به ترکیب تیم یکی از خوب های تیمش بود و اگر ضربه پنالتی نبود می توانست با مهارهایی که در این بازی داشت یکی از خوب های میدان رقم بگیرد. 

 

در پایان هفته بیستم لیگ برتر پرتغال ماریتیمو با 17 امتیاز تیم قعر جدول به حساب می آید و حالا باید برای بقاء در جدول بازیها بجنگد. باید منتظر ماند و دید که در هفته های آتی مندس چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا بار دیگر علی علیپور را در ترکیب ثابت تیمش به میدان می فرستد؟ بازیکنی که برای تبدیل شدن به بازیکن ثابت ماریتیمو 9 هفته تلاش کرد و در هفته دهم به خواسته خود رسید و تصور می کرد با پیروزی یک بر صفر در بازی با بلننسس و تاثیر گذاری در اخراج بازیکن حریف دیگر به مهره ثابت تیم تبدیل شده است اما یک مصدومیت همه چیز را خراب کرد. ضربه او اگر در بازی با پورتو تبدیل به گل می شد اکنون شرایط برای علی علیپور فرق می کرد اما او امیدوار است بار دیگر تبدیل به یکی از مهره های اصلی ماریتیمو شودتا در جریان بازی صاحب موقعیت های بیشتری برای گل زنی شود. نه تنها یک موقعیت.

دیدگاه‌ها