کد خبر : 1739460 | 05 اسفند 1399 ساعت 10:38 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش‌ها به گل پیروزی بنتکه؛

پست جالب توئیتر کریستال‌پالاس بعد از گل دقیقه ۵+۹۰

کریستال پالاس موفق شد با گل دقیقه ۵+۹۰ کریستین بنتکه، برایتون را در خانه با نتیجه 2-1 شکست دهد.

پست جالب توئیتر کریستال‌پالاس بعد از گل دقیقه ۵+۹۰

به گزارش "ورزش سه"، کریستال پالاس شب گذشته در دیدار برابر برایتون و در ورزشگاه خانگی این تیم برای رسیدن به پیروزی حسابی به زحمت افتاده بود، مخصوصا که میزبان 75 درصد مالکیت توپ را در این بازی در اختیار داشت و 25 موقعیت گل به وجود آورد.

 

با این وجود اما در پایان شاگردان روی هاجسون توانستند با گل های ژان فلیپه ماتتا و کریستین بنتکه روی همان دو فرصتی که در طول بازی به دست آوردند، پیروز این میدان شوند.

 

1575518

 

ماتتا در دقیقه 28 بازی روز گذشته برای نخستین بار در فوتبال انگلیس گلزنی کرد و توانست با ضربه ای عالی و با پشت پا دروازه برایتون را باز کند.

 

این تنها فرصتی بود که پالاس در طول نیمه اول در محوطه جریمه برایتون به دست آورد. در ادامه میزبان با گل دقیقه 55 جوئل ولتمن توانست بازی را به تساوی بکشاند.

 

به نظر می رسید برایتون قادر باشد بازی را ببرد اما دفاع جانانه کریستال پالاس اجازه گلزنی را به آنها نداد.

 

1575515

 

در نهایت بنتکه که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود در دقیقه 95 بازی توانست با یک ضربه والی دیدنی توپ را به گوشه دروازه بدوزد و یک پیروزی غیرمنتظره را برای کریستال پالاس به ارمغان بیاورد.

 

گل بنتکه به قدری غیرمنتظره بود که ادمین توییتر باشگاه کریستال پالاس هیچ کلمه ای را برای ابراز احساسات پیدا نکرد و توییت زیر را به نشانه سردادن فریاد شادی منتشر کرد.

 

1575512

 

قرارداد فعلی بنتکه با کریستال پالاس در تابستان آینده به پایان می رسد و این گل باعث شد تا هواداران از مدیران باشگاه بخواهند قرارداد این بازیکن 30 ساله را تمدید کنند.

 

 

1575511

-"قرارداد جدید بنتکه واجب است به نظر من"

 

 

1575514

-"کریستین بنتکه فقط به خاطر همین گل شایسته یک قرارداد جدید است. او و جی پی را نگه دارید و ما اوضاعمان خوب خواهد بود."

 

 

1575513

-"همین امشب یک قرارداد جدید به بنتکه بدهید، فقط به خاطر این گل او شایسته این کار است."

 

دیدگاه‌ها